PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referendum

  • 1. Data: 2003-04-24 17:01:06
    Temat: Referendum
    Od: i...@o...pl (Izabell)

    Mam pytanko. Do kiedy i jak można zgłaszać się do Komisji
    Wyborczych???

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell mailto:i...@o...pl

  • 2. Data: 2003-04-24 17:26:15
    Temat: Re: Referendum
    Od: michal <f...@o...pl>

    Izabell napisał(a):

    > Mam pytanko. Do kiedy i jak można zgłaszać się do Komisji
    > Wyborczych???

    Witam
    Do 14 maja i nie "się" ale poprzez właściwe podmioty czyli:
    - partie polityczne
    - kluby poselskie
    - stowarzyszenia
    - fundacje
    Ww podmioty zajmują się zgłaszaniem kandydatów na członków OKW

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-24 20:32:42
    Temat: Re[2]: Referendum
    Od: i...@o...pl (Izabell)

    Witaj michal,

    W Twoim liście datowanym 24 kwietnia 2003 (19:26:15) można przeczytać:

    m> Izabell napisał(a):

> [...]

    m> Witam
    m> Do 14 maja i nie "się" ale poprzez właściwe podmioty czyli:
    m> - partie polityczne
    m> - kluby poselskie
    m> - stowarzyszenia
    m> - fundacje
    m> Ww podmioty zajmują się zgłaszaniem kandydatów na członków OKW

    m> Pozdrawiam

    To to wiem, że sama zgłosić się nie mogę :)))) Dzięki za info :)))
    Przede wszystkim chodziło mi do kiedy ;) Tylko szybciej trzeba spełnić
    jeszcze jeden wymóg :)

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell mailto:i...@o...pl

  • 4. Data: 2003-04-24 20:46:02
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    24 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o godzinie 19:1 *Izabell*
    <1...@o...pl> napisał(a):

    > Mam pytanko. Do kiedy i jak można zgłaszać się do Komisji
    > Wyborczych???

    W Warszawie np.będzie wiadomo dopiero po 5 maja.
    Zadzwoń do swojego Urzędu Dzielnicy i wypytaj o szczegóły.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 5. Data: 2003-04-24 20:50:01
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    24 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o godzinie 19:26 *michal*
    <3...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > - stowarzyszenia
    > - fundacje
    > Ww podmioty zajmują się zgłaszaniem kandydatów na członków OKW

    Pytanie było o pracę w Komisji Wyborczej,a nie kandydowanie :-)

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja