PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy w Krakowie da sie normalnie zarobic ?

  • 32. Data: 2004-08-14 17:38:43
    Temat: Re: Czy w Krakowie da sie normalnie zarobic ?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Daniel Rychcik napisał (pią 13. sierpnia 2004 10:01):

    > Ale "o czym ty do nas rozmawiasz"? Przecież jeśli ktoś za Twój super
    > profesjonalizm zaproponuje Ci przysłowiowe 500PLN na umowę o dzieło,
    > to masz pełną swobodę decyzji, to możesz spokojnie odmówić - gdzie
    > tu "tłamszenie"? A jeżeli ktoś się zgadza - z takich czy innych
    > przyczyn - to podejmuje zobowiązanie. I jego psim obowiązkiem jest
    > pracować (profesjonalnie) za te 500PLN. Tak samo jak obowiązkiem
    > pracodawcy jest te 500PLN regularnie wypłacać. I dodanie jednego
    > zero do tej kwoty nic w powyższym rozumowaniu nie zmienia...
    >
    > Daniel
    Ale o czym ty do mnie rozmawiasz? odpowiedziałem na błędne myślenie kolegi
    dyskutanta powyżej. była propozycja żeby załozyć własną firę, a jako
    argument "nie danie się tłamsić". Więc odpowiedziałem, że niezależnie od
    formy współpracy tłamsić się nie muszę dawać.
    A twoja wypowiedź jest wogóle z zupełnie innej bajki, bo nie dyskutowaliśmy
    o wysokości uposażenia, sposobie pracy, wypłacaniu wynagrodzenia.
    Być może masz, z mojego punktu widzenia błędne, założenie że płaca to forma
    ucisku pracownika.

  • 31. Data: 2004-08-14 17:38:43
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

  • 33. Data: 2004-08-15 14:47:36
    Od: "Marcin Szczot" <p...@n...pl>

    macko42 wrote:

    > Pracownik zazwyczaj cos tam "na firmie" zarabia. Firma na pracowniku -
    > rzadziej niz sie wydaje.

    i dlatego nie mamy "drugiej Japonii"

    Zwlaszcza zaczynajac od pewnej wielkosci
    > firm.

    zgadza sie, ale dopiero od "pewnej wielkosci"

  • 34. Data: 2004-08-15 14:49:04
    Od: "Marcin Szczot" <p...@n...pl>

    gumis wrote:

    > Bylo to okolo 2 lata temu, nie przyjalem ani jednej ani drugiej
    > propozycji. Za miesiac znalazlem dwa razy lepsza oferte.

    jak widzie dalej szukasz,

    czlowieku zejdza na ziemie

  • 35. Data: 2004-08-15 19:31:31
    Od: gumis <g...@g...pl>

    Marcin Szczot wrote:

    > jak widzie dalej szukasz,

    Tydzien temu zaczalem, nie, nie dwa tygodnie temu, a
    przedwczoraj skonczylem :)

    > czlowieku zejdza na ziemie

    Ja nie wiem w jakim Ty sie srodowisku obracasz, ale
    ja nie zszedlem na ziemie i znalazlem to co chcialem za troche
    wieksze poeiniadze niz chcialem, ale tylko troche :)

    Gumis