PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy są tacy w Polsce którzy telepracują?

  • 21. Data: 2002-07-23 15:57:48
    Temat: Odp: Czy są tacy w Polsce którzy telepracują?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Nahia <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ahgt08$96q$...@n...onet.pl...

    > to ja sie 'dopne' z pytankiem do tych ktorzy sobie
    > telepracuja- skad wam sie to wzielo? :-) chodzi mi
    > nie tyle moze o jakiegos linka, tylko o sam proces
    > ktory doprowadzil do takiego a nie innego rodzaju
    > pracy, np. czy wczesniej wspolpracowaliscie z ta
    > sama firma normalnie, albo czy od poczatku szukali
    > pracownikow zdalnych?

    Wspolpracuje (zdalnie) z jedna firma, ktora programistow zatrudnia tylko
    zdalnie, inna chciala mnie zatrudnic na etat, ale jakos doszlismy do
    porozumienia i pracuje w domu, Jeszcze inna szukala pracownikow tylko na
    zlecenia (raz sa zlecenia a raz nie ma) wiec tez praca stala odpadala.

    Ogolnie lubie siedziec w domciu, lubie rowniez zapakowac kompa i wyjechac
    sobie gdzies. Nie musze brac urlopu, L4 (mam 4-letnie dziecko ze sklonnoscia
    do chorowania) i ogolnie sama decyduje czy spie do 6 czy do 10.

    Kania
    --
    Z powodu wirusow nie odbieram poczty z darmowych kont