PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy przyznawać się do wyższego wykształcenia?

  • 1. Data: 2006-03-22 12:34:54
    Temat: Re: Czy przyznawać się do wyższego wykształcenia?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Ext napisał(a):
    > Czy mieliście doświadczenia, kiedy ktoś odmówił posady np. na stanowisku
    > sprzedawcy, za powód podając "za wysokie" wykształcenie?

    W rozsądnie prowadzonych rekrutacjach określa się zarówno dolny jak i
    górny pułap niezbędnych kompetencji i doświadczeń kandydata. Osób spoza
    obszaru się nie zatrudnia.
    Robi się tak dlatego, by zapewnić pracownikowi rozwój, wystarczająco
    motywujący do pozostania w firmie.

    pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2006-03-22 12:36:37
    Temat: Czy przyznawać się do wyższego wykształcenia?
    Od: Ext <e...@i...pl>

    Z racji trudności znalezieniu pracy w zawodzie (z wykształcenia jestem
    pedagogiem), szukam tymczasowej roboty na niższym stanowisku.

    Czy warto przyznawać się do wyższego wykształcenia odpowiadając na
    ofertę np. pracy fizycznej?

  • 3. Data: 2006-03-22 15:19:21
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ext" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mieliście doświadczenia, kiedy ktoś odmówił posady np. na stanowisku
    > sprzedawcy, za powód podając "za wysokie" wykształcenie?

    Tak chciałam się zatrudnić w sklepie zoologicznym, ale niestety jestem
    biologiem. Jesli w wymaganiach oczekują wyzszego to podaję, a jesli nie to
    przyznaję się do tylko matury. Szefowie bez wyzszego wykształcenia często
    miewają kompleksy, czasem uzasadnione bo widziałam takich, którzy ledwo
    ledwo zaocznie jakieś studia zaliczyli, a mniemanie o sobie-po prostu
    geniusz.
    TMK

  • 4. Data: 2006-03-23 20:31:16
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy mieliście doświadczenia, kiedy ktoś odmówił posady np. na stanowisku
    > sprzedawcy, za powód podając "za wysokie" wykształcenie?

    To jest kapitalizm.
    Masz sie sprzedać - a jak to zrobisz to juz twoja prywatna sprawa.

    Popatrz na to jak na reklamę w TV - tam wszystko jest OK.

  • 5. Data: 2006-03-23 21:40:07
    Od: "Dominix" <k...@o...pl>

    Nie przyznawaj się.Tylko matura i to by było na tyle.Szukając
    kogoś do pracy niższego rzędu, nie chciałabym osób z wyższym bo
    wiem, że dla nich to zazwyczaj poczekalnia aby szukac lepszej pracy.I
    długo w firmie nie zabawią.No i będą się mądrzyć i cytowac
    kodeks pracy.
    Więc pracodawca chce miec spokój i dlatego się nie przyznawaj.
    Pzdr
    DX

  • 6. Data: 2006-03-31 06:49:12
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Ext napisał(a):
> [...]
    > Czy mieliście doświadczenia, kiedy ktoś odmówił posady np. na stanowisku
    > sprzedawcy, za powód podając "za wysokie" wykształcenie?

    niewarto sie przyznawac za wysokim wyksztalceniem na stanowisko np.
    sprzedawcy, bo nawet na rozmowe sie z toba nie umowia

    Pozdrawiam M.