PracaGrupypl.praca.szukana › Czy pracodawcy to czytaja?

  • 1. Data: 2003-05-02 16:55:23
    Temat: Czy pracodawcy to czytaja?
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Witam wszystkich poszukujacych pracy.
    Mam pytanko: Czy potencjalni pracodawcy czytuja te grupe?
    Chociaz sie tu nie oglaszalem mam wrazenie, ze znalezienie tu jakiejkolwiek
    pracy graniczy z cudem. Jezeli jest inaczej prosze o info czy ktos z
    grupowiczow zostal zaproszony chocby na rozmowe z pracodawca ktory szukal
    pracownika wlasnie na tej grupie.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.
    Jeszcze pracujacy
    LeBi

  • 2. Data: 2003-05-05 11:36:56
    Temat: Re: Czy pracodawcy to czytaja?
    Od: <k...@b...pl>

    Jestem pracodawcą, właśnie szukam pracowników i właśnie przeglądam te
    ogłoszenia.
    Ale tak przeglądam i wątpię, czy tu kogoś znajdę. W każdym razie nasze
    ogłoszenia są pod pl.praca.oferowana i pod www.btinfo.com.pl/praca.htm

    Pozdrawiam,
    --

    Krzysztof Przyłucki
    BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych

  • 3. Data: 2003-05-06 09:00:13
    Od: "Alicja" <a...@i...pl>

    Tak pracodawcy czytaja te ogloszenia. Jak mnie ktos zainteresuje to
    odpisuje. Mysle jednak, ze zagladaja tu jedynie Ci mocno zwiazani z netem i
    poszukujacy ludzi do pracy wlasnie w tej branzy. Jednak nie jest to latwe bo
    ogloszen jest sporo i duzo w nich brakuje. Nagminnym bladem jest nie
    podawanie miejscowosci lub chociaz regionu, w ktorym ktos mieszka. Tak samo
    smieszne jest odsylanie na e-mail lub strone (chyba ze ktos jest grafikiem
    stron). To dodatkowa praca zarowno dla pracodawcy (ktory ma jeszcze inne
    obowiazki) oraz dla poszukiwacza pracy. Skoro ktos umieszcza ogloszenie to
    powinien podac chociaz podstawowe dane: co potrafi, wiek, jakiej pracy
    szuka, miejscowosc i kontakt, ale zadne komorki tylko e-mail. Skoro ktos
    szuka via net to latwiej mu ta droga odpowiadac.
    Zycze powodzenia
    Pracodawca

  • 4. Data: 2003-05-10 09:58:17
    Od: "J.Anicka" <J...@w...pl>

    Czytają ale nie zawsze są chętni
    My poszukujemy m.in. ludzi głównie z poza Polski , na stałe mieszkających za
    granicą w celu prowadzenia korespondencji e-mail i poszukiwania nowych
    klientów na rynkach
    Nasza oferta jest zawsze aktualna.

    http://www.marolex.pl w sekcji informacje" podsekcja "praca"
    Poszukujemy również do prac fizycznych/montażu produktów w naszej firmie
    (Łomianki k.Warszawy) ale na okres marzec-czerwiec (corocznie).
    Pozdrawiam wszystkich Joanna
    Prosimy o CV przed kontaktem z nami