PracaGrupypl.praca.szukanaCzy pracodawcy to czytaja? › Re: Czy pracodawcy to czytaja?
    From: "Alicja" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Czy pracodawcy to czytaja?
    Date: Tue, 6 May 2003 11:00:13 +0200

    Tak pracodawcy czytaja te ogloszenia. Jak mnie ktos zainteresuje to
    odpisuje. Mysle jednak, ze zagladaja tu jedynie Ci mocno zwiazani z netem i
    poszukujacy ludzi do pracy wlasnie w tej branzy. Jednak nie jest to latwe bo
    ogloszen jest sporo i duzo w nich brakuje. Nagminnym bladem jest nie
    podawanie miejscowosci lub chociaz regionu, w ktorym ktos mieszka. Tak samo
    smieszne jest odsylanie na e-mail lub strone (chyba ze ktos jest grafikiem
    stron). To dodatkowa praca zarowno dla pracodawcy (ktory ma jeszcze inne
    obowiazki) oraz dla poszukiwacza pracy. Skoro ktos umieszcza ogloszenie to
    powinien podac chociaz podstawowe dane: co potrafi, wiek, jakiej pracy
    szuka, miejscowosc i kontakt, ale zadne komorki tylko e-mail. Skoro ktos
    szuka via net to latwiej mu ta droga odpowiadac.
    Zycze powodzenia
    Pracodawca