PracaGrupypl.praca.szukana › Praca necie

  • 1. Data: 2003-05-02 15:42:47
    Temat: Praca necie
    Od: v...@o...pl

    Posiadam ofertę pracy dla siedzących godzinami przed komputerem, nie ma z tego
    kokosów ale zawsze coś!!! Chcesz więcej informacji napisz do mnie. Zapraszam!!!

    P.S. Porszę tylko nie pisać że ogłoszenie jest nie na tej stronie co powinno,
    tamta nie działa.

  • 2. Data: 2003-05-02 16:20:01
    Temat: Re: Praca necie
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Zapraszam!!!

    > P.S. Porszę tylko nie pisać że ogłoszenie jest nie na tej stronie co

    Działą, tylko oszukańczych ogłoszeń nie zamieszcza.

  • 3. Data: 2003-05-02 16:47:59
    Od: v...@o...pl

    > Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tego
    > Zapraszam!!!

    > powinno,
    > >
    > Działą, tylko oszukańczych ogłoszeń nie zamieszcza.

    KAŻDY MIERZY WŁASNĄ MIARĄ!!!!

  • 4. Data: 2003-05-02 20:07:40
    Od: a...@o...pl

> [...]
    Zapraszam!!!

    > P.S. Porszę tylko nie pisać że ogłoszenie jest nie na tej stronie co powinno,

    no przyslij mi cos na temat tej pracy!! dzieki pa!

  • 5. Data: 2003-05-02 20:37:14
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

[...]

    To wobec tego bardzo prosze o więcej informacji (najlepiej na PRIV, żeby
    grupy nie żasmiecać).

    Pozdro,
    Kuba

    --