PracaGrupypl.praca.szukana › :::: NIEPRZECIETNE STRONY WWW ::::

  • 1. Data: 2003-05-02 16:28:23
    Temat: :::: NIEPRZECIETNE STRONY WWW ::::
    Od: "sobel" <s...@w...pl>

    Potrzebujesz strony www ? Chcesz by byla ponadprzecietna?

    Pelen profesjonalizm na kazdym etapie tworzenia.
    Dokladnosc, terminowosc, konkurencyjne ceny, oryginalnosc
    to cechy, które charakteryzuja moja tworczosc.

    Faktura VAT na zyczenie.

    Przyklady do wgladu:

    Wszystkie poza PREISS (gdzie jestem tylko realizatorem cudzego konceptu)
    wykonalem zupelnie sam od zera w technologii Flash.
    Projekty sa jeszcze w fazie budowy (oczekuje na teksty od zleceniodawcow)
    jednak sam design jest juz ukonczony i uwazam ze dobrze obrazuje moje
    mozliwosci tworzenia.

    http://sobel.owns.it [moje portfolio]
    http://fractal.com.pl [projekt wykonany na zlecenie przez studio reklamy
    FRACTAL]
    http://fractal.com.pl/s0bel/jurassic [wstepny projekt dla ekskluzywnej
    restauracji Jurassic Club w Kinepolis, restauracja posiada unikalna
    tropikalna atmosfere]

    http://fractal.com.pl/s0bel/preiss [wykonanie cudzego projektu bez design'u]

    Wykonuje takze sam design bez kodowania.

    --
    Jakub Sobecki
    www.sobel.owns.it