PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy oni naprawdę szukają pracowników?

  • 1. Data: 2009-12-04 14:41:14
    Temat: Czy oni naprawdę szukają pracowników?
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Witam!
    Jest sobie ogłoszenie o pracę. Stwierdzam, że toczka w toczkę spełniam
    warunki określone w ogłoszeniu, więc wysyłam swoje CV. Czekam dzień, dwa,
    tydzień - żadnego odzewu. Myślę sobie, no cóż, pewnie znaleźli lepszego ode
    mnie. Bywa. Nie ma co płakać. Jakież jest moje zdziwienie, gdy po 2
    tygodniach znowu pojawia się identyczne ogłoszenie z tej samej firmy. Po
    następnych 2 tygodniach znowu. Pytanie, czy ta firma naprawdę szuka
    pracownika czy to zwykły bezczelny spamer, który znalazł tani sposób na
    reklamę?
    yamma

  • 2. Data: 2009-12-04 14:53:11
    Temat: Re: Czy oni naprawdę szukają pracowników?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    yamma pisze:
> [...]
    > firmy. Po następnych 2 tygodniach znowu. Pytanie, czy ta firma naprawdę
    > szuka pracownika czy to zwykły bezczelny spamer, który znalazł tani

    Definitywnie. W 100%.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-04 15:52:01
    Od: "Piotr S." <d...@g...pl>

    yamma pisze:
> [...]
    > firmy. Po następnych 2 tygodniach znowu. Pytanie, czy ta firma naprawdę
    > szuka pracownika czy to zwykły bezczelny spamer, który znalazł tani

    Może to tez być monitorowanie rynku. Ilość zgłoszonych i spełniajacych
    wymagania ofert ma wplyw na zarzadzanie aktualnie zatrudnionymi osobami
    na danym stanowisku. Im wiecej ofert tym latwiej znalezc zastepstwo w
    razie czego. Wyobraz sobie sytuacje, ze pracownik chce odejsc ze wzgledu
    na (wg. niego) niskie wynagrodzenie pomimo ze wg.Ciebie jest ono
    rynkowe. Jesli nikt na to ogloszenie nie odpowie to czy pozwolisz mu
    odejsc czy dasz podwyzke ?

    pzdr.
    Piotr

  • 4. Data: 2009-12-04 19:58:44
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Liwiusz napisal(a):

    > Definitywnie. W 100%.

    - teraz skręcamy w prawo czy w lewo?
    - tak

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2009-12-05 08:51:50
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Piotr S." <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wzgledu na (wg. niego) niskie wynagrodzenie pomimo ze wg.Ciebie jest
    > ono rynkowe. Jesli nikt na to ogloszenie nie odpowie to czy pozwolisz

    Co to jest wartość rynkowa? :-)

    Przecież osoba, która uważa, że płacą jej za mało i poszukuje lepiej
    płatnej pracy na podobnym stanowisku, też kreuje wartość rynkową.

    j.

  • 6. Data: 2009-12-05 13:45:14
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

> [...]
    > wzgledu na (wg. niego) niskie wynagrodzenie pomimo ze wg.Ciebie jest
    > ono rynkowe. Jesli nikt na to ogloszenie nie odpowie to czy pozwolisz

    To rozumowanie miało by sens tylko w jednym wypadku. Że ludzie
    odpowiadaliby na ogłoszenie, w którym zawarta jest propozycja
    wynagrodzenia odpowiadającego temu jakie otrzymuje aktualny pracownik. A
    że firmy tego nie podają to w tym konkretnym kryterium wyciąganie
    jakichkolwiek wniosków jest bezpodstawne. Co po tym że wpłynęło np. 3
    tysiące podań skoro każdy zaproszony w twarz się śmieje po usłyszeniu
    zaproponowanej kwoty?

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 7. Data: 2009-12-05 13:55:57
    Od: Piotrek _____________ <p...@g...com>

    On 4 Gru, 16:41, "yamma" <y...@w...pl> wrote:
> [...]
    > następnych 2 tygodniach znowu. Pytanie, czy ta firma naprawdę szuka
    > pracownika czy to zwykły bezczelny spamer, który znalazł tani sposób na

    moze wykupili sobie ogloszenie na iles tam razy?

    Zadzwon, wyjasnij sprawe.
    W czasie rozmowy mozna sie dowiedziec czegos wiecej o firmie i ocenic
    poziom.

    50 gr nie majatek, a czasami posmiac sie mozna.

  • 8. Data: 2009-12-05 14:21:55
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Gru, 15:41, "yamma" <y...@w...pl> wrote:
> [...]
    > następnych 2 tygodniach znowu. Pytanie, czy ta firma naprawdę szuka
    > pracownika czy to zwykły bezczelny spamer, który znalazł tani sposób na

    Nie jesres studentem? Ja obserwuje od dwoch miesiecy ogloszenie o
    prace. Najpierw szukali pracownika z wyzszym. Potem z wyzszym LUB w
    trakcie studiow. Teraz szukaja kogos "wykształcenie srednie, najlepiej
    student studiow zaocznych".

  • 9. Data: 2009-12-05 14:30:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Ja obserwuje od dwoch miesiecy ogloszenie o
    > prace. Najpierw szukali pracownika z wyzszym. Potem z wyzszym LUB w
    > trakcie studiow. Teraz szukaja kogos "wykształcenie srednie, najlepiej
    > student studiow zaocznych".

    Widocznie mają młody, liczny, dynamiczny zespół :-)

  • 10. Data: 2009-12-05 17:05:08
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Gru, 15:30, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Widocznie mają młody, liczny, dynamiczny zespół :-)

    Nie, Preznie rozwijajaca sie firme. Ale daja narzedzia do pracy.