PracaGrupypl.praca.dyskusje › obsługa e-mail

  • 1. Data: 2009-11-27 18:53:21
    Temat: obsługa e-mail
    Od: "Hubert G." <h...@W...gazeta.pl>

    Pracownik do obsługi e-mail. Oczekujemy poważnych zapytań od osób,
    które chcą zarobić poważne pieniądze. Wystarczy mieć komputer i połączenie z
    Internetem oraz w podstawowym zakresie znać obsługę poczty e-mail. Bezpłatny
    kurs przygotowawczy i zero wkładu własnego. Bądź szefem dla siebie! Bo to
    właśnie Ty ustalasz swoje godziny pracy. Wysokość dochodów zależy od Twojego
    zaangażowania. Czy jesteś już gotów na coś INNEGO? Napisz do mnie by uzyskać
    więcej informacji.
    h...@o...pl

  • 2. Data: 2009-11-27 20:31:58
    Temat: Re: obsługa e-mail
    Od: NobodysBody <n...@n...net>

    Hubert G. zmontował(a) wypociny ::
> [...]
    > zaangażowania. Czy jesteś już gotów na coś INNEGO? Napisz do mnie by uzyskać

    O, znowu pan spamer wrócił ?

  • 3. Data: 2009-11-27 21:02:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 27 Lis, 19:53, "Hubert G." <h...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Pracownik do obsługi e-mail. Oczekujemy poważnych zapytań od osób,
    > które chcą zarobić poważne pieniądze.
    >
    > --

    Orzel na 1 zl wyglada strasznie powaznie. Ma takie powzne oczy i
    powazny dziob. I skrzydla tak powaznie rozlozone. A szpony powaznie
    szponiaste. O wzrokiem jakby powaznie pytal "Co ty k**wa
    odpier*****asz?".