PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE - od kiedy wymuszona nizsza prowizja?

  • 1. Data: 2009-11-26 15:07:52
    Temat: OFE - od kiedy wymuszona nizsza prowizja?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Moze nieco ot, ale akurat temat OFE mocno powiacany jestz praca ;-)

    Pamietam, ze ostatnio byl temat na ustawowe obnizenie maksymalnej
    prowizji pobieranej przez OFE od wplacanych skladek (mialo byc chyba
    3,5%).
    Orientuje sie ktos, od kiedy to wchodzi w zycie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-11-26 23:27:30
    Temat: Re: OFE - od kiedy wymuszona nizsza prowizja?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > Pamietam, ze ostatnio byl temat na ustawowe obnizenie maksymalnej
    > prowizji pobieranej przez OFE od wplacanych skladek (mialo byc chyba
    > 3,5%).

    a zostalo to w ogóle uchwalone?

    e.

  • 3. Data: 2009-11-27 17:49:45
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Lis, 00:27, "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>
    wrote:

    > a zostalo to w ogóle uchwalone?

    Wlasnie nic znalesc na ten temat nie moge :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2009-11-29 19:21:35
    Od: "Łukasz" <l...@W...gazeta.pl>

    Wg mojej wiedzy jest już 3,5 proc. od kilku miesięcy. A jeżeli nie jest to w
    ciągu tych kilku miesięcy żyłem w słodkiej nieświadomości.

  • 5. Data: 2009-11-29 23:34:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 29 Lis, 20:21, "Łukasz" <l...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Wg mojej wiedzy jest już 3,5 proc. od kilku miesięcy. A jeżeli nie jest to w
    > ciągu tych kilku miesięcy żyłem w słodkiej nieświadomości.

    Wg tego co czytam na www OFE to glownie kasuja po 7% (po za
    Allianzem).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2009-11-30 07:42:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Rafal M pisze:

    > Wg tego co czytam na www OFE to glownie kasuja po 7% (po za
    > Allianzem).

    Nie prawda, że tylko po za aliansem, mnie obecnie kasuje inne
    towarzystwo po 5% (też dużo, ale nie tylko Allianz ma niższe prowizje)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl