PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy oni naprawdę szukają pracowników? › Czy oni naprawdę szukają pracowników?
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy oni naprawdę szukają pracowników?
    Date: Fri, 4 Dec 2009 15:41:14 +0100

    Witam!
    Jest sobie ogłoszenie o pracę. Stwierdzam, że toczka w toczkę spełniam
    warunki określone w ogłoszeniu, więc wysyłam swoje CV. Czekam dzień, dwa,
    tydzień - żadnego odzewu. Myślę sobie, no cóż, pewnie znaleźli lepszego ode
    mnie. Bywa. Nie ma co płakać. Jakież jest moje zdziwienie, gdy po 2
    tygodniach znowu pojawia się identyczne ogłoszenie z tej samej firmy. Po
    następnych 2 tygodniach znowu. Pytanie, czy ta firma naprawdę szuka
    pracownika czy to zwykły bezczelny spamer, który znalazł tani sposób na
    reklamę?
    yamma