PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Służbie Cywilnej

  • 1. Data: 2005-10-21 12:09:29
    Temat: Zarobki w Służbie Cywilnej
    Od: JaCeK <j...@w...gazeta.pl>

    Witam
    Orientuje się ktoś jak wyglądają zarobki z ofert pracy na www.usc.gov.pl
    np. szeregowego inspektora ?

    JaCeK

  • 2. Data: 2005-10-21 13:40:46
    Temat: Re: Zarobki w Służbie Cywilnej
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "JaCeK" napisał w wiadomości

    > Orientuje się ktoś jak wyglądają zarobki z ofert pracy
    > na www.usc.gov.pl
    > np. szeregowego inspektora ?

    Zarobki te są wyliczane z odpowiedniego rozporządzenia (gdzieś
    na tej stronie jest to rozporządzenie) i używa się do tego jakichś
    wskaźników (do przemnażania), ale tych - nie udało mi się namierzyć.
    W rozporządzeniu jest podział na grupy - od czego zależą zarobki.

    Bez obawy możesz zadzwonić do danego urzędu i zapytać, jaka
    jest proponowana pensja na tym stanowisku, ponieważ - zazwyczaj
    (a na pewno na stanowisku szeregowego inspektora) nie ma mowy
    o negocjacjach wynagrodzenia. A na pewno ktoś Ci określi niezbyt
    rozpięte widełki.
    Informatyk w urzędzie (zależy jakim i chyba nie jest to zależne
    od miasta, ale od urzędu) może zarobić 1100, 1200-1300,
    1400-1600 zł brutto (1600 - urząd wojewódzki).
    Prawdopodobnie zarobki inspektora-szeregowca kształtują się
    w granicach 1100-1300 brutto - ale strzelam.

    --
    Koziorozec

  • 3. Data: 2005-10-21 13:55:49
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Prawdopodobnie zarobki inspektora-szeregowca kształtują się
    > w granicach 1100-1300 brutto - ale strzelam.

    z tego co kojarzę tyle dostaje referent (najniżej w urzędowej hierarchi),
    znajomi inspektorzy zarabiali ok. 1500-1700 brutto.

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2005-10-21 14:44:41
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    Koziorozec napisał(a):

> [...]
    > Prawdopodobnie zarobki inspektora-szeregowca kształtują się
    > w granicach 1100-1300 brutto - ale strzelam.

    A ja slyszalem kilka dni temu, ze informatyk w US zarabia 3000, wiec
    ktos tu mija sie z prawda :)

    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 5. Data: 2005-10-21 15:42:41
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Asia Witek w news:djas1q$ijr$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > z tego co kojarzę tyle dostaje referent (najniżej w urzędowej
    > hierarchi),

    Niżej jest młodszy referent.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2005-10-21 16:34:45
    Od: "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net>

    Inspektor to nie taki szeregowy:) nizej jest referent i podinspektor, a nad
    nim specjalista , kierownik zespolu no i dyrektor:)
    Nie wiem jak w SC (ale tam powinno byc lepiej, jest jakis dodatek za samo
    mianowanie) ale np w Urzedzie Marszalkowskim zarobki referenta ( np to od
    1500 brutto na starcie do hyba ok 1900) podinspektor ma kolo 2100, a
    inspektor kolo 2700. Sa to wartosci srednie z urzedu,opracowane na polecenie
    MGiP, a np pracownicy finansowani z Pomocy Technicznej maja na tych samych
    zaszeregowaniach srednio 200 zl wiecej (choc nie powinni zgodnie z
    zaleceniami MGiP, ciekawe co z tym zrobia)
    Aha podobno w UWojewodzkich placa gorzej, tak mowili gdy zobaczyli listy
    plac pracownikow z PC dolaczone jako zalaczniki do wnioskow o platnosc

  • 7. Data: 2005-10-21 19:07:18
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    JaCeK napisał(a):
    > Witam
    > Orientuje się ktoś jak wyglądają zarobki z ofert pracy na www.usc.gov.pl
    > np. szeregowego inspektora ?

    referent, sluzba kandydancka w miescie ok 100 tys to ok 1200 brutto +
    dodatek za staz pracy

    Pozdrawiam M.

  • 8. Data: 2005-10-21 20:20:12
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "perszing" napisał w wiadomości

    > A ja slyszalem kilka dni temu, ze informatyk w US zarabia 3000,
    > wiec ktos tu mija sie z prawda :)

    Jest coś takiego w USC, jak mianowanie na urzędnika.
    Osoba z odpowiednim stażem, która zdała jakiś-tam egzamin
    i została mianowana na urzędnika (też tam są jakieś stopnie)
    na pewno jest wyżej w hierarchii, a tym samym ma wyższą
    grupę = wyższa płaca.

    --
    Koziorozec

  • 9. Data: 2005-10-21 20:58:04
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    perszing napisał(a):

    > A ja slyszalem kilka dni temu, ze informatyk w US zarabia 3000, wiec
    > ktos tu mija sie z prawda :)

    Widełki są bardzo szerokie. Od kilkuset złotych do ładnych paru tysięcy.
    Zależą od stanowiska i wielu dodatkowych czynników, jak staż pracy,
    dodatki itp. No i od standardowej rzeczy w Polsce, której może nie będę
    wymieniał. :) Więc równie dobrze może być specjalista z zarobkami rzędu
    1200zł jak i referent za 5000zl (kwoty z sufitu, więc jak przekroczyłem
    kwoty rzeczywiste, to nie linczować).

    Jarek