PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy macie takie same obawy ?

  • 11. Data: 2002-09-29 06:49:10
    Temat: Re: Czy macie takie same obawy ?
    Od: "Tomek" <p...@p...onet.pl>

    Normalka. Na rynku jest chyba wielu bezrobotnych. Raz udało mi się
    dowiedzieć, że w czasie rekrutacji miałem ponad 100 przeciwników.
    Jedynym ratunkiem jest chyba naprawde własna działalność gospodarcza. Ja
    póki co zbieram $$$ na urzędowe formalności.

  • 12. Data: 2002-09-30 08:16:48
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    "Xyloo" <x...@o...pl> wrote in message news:an26ai$pbc$1@news.tpi.pl...

    > PDF'y ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > i jestes pewny ze wszyscy ktorzy to dostana beda wiedziec co z tym
    > zrobic????

    A co może w *.doc? nie wydaje ci się, że mogą nie otworzyć tylko
    dlatego, że będą się obawiali wirusów?
    *.rtf ma zamało możliwości formatowanie, ale na upartego mógłbym.
    Nie wiem czy wiesz, może nigdy nie pracowałeś w chyba firmie w
    której realizowano wymianę dokumentacji między firmami i albo jest
    to z góry umówiony format, albo PDF.
    Pozatym PDF można otworzyć nie tylko na i386 ale także na macu,
    zresztą jego przeznaczeniem jest wymiana dokumentacji za
    pośrednictwem internetu.

    Wg nie tylko mnie PDF jest najlepszym rozwiązaniem przed JPEG.

    Pozatym wysyłam przeważnie do dużych firm z rozbudowanymi
    działami informatycznymi więc nie kompromituj się tutaj stwierdzając,
    że to zły format. Bo w wielu przypadkach jest to jedyny słuszny.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2002-09-30 08:22:24
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    > W naszym kraju jest niemal 20% bezrobocia. Nie dziw sie
    > wiec, ze nie ma pracy w ulubionej preofesji. Moze to
    > przykre, ale po prostu prawdziwe.
    >
    > Co robic? Albo pracowac w swojej profesji za byle co,
    > albo brac robote taka jak jest, chociazby sprztanie
    > ulic. Nigdzie bowiem nie jest napisane ze np. informatyk
    > bedzie stale programowal, ze nie moze popracowac
    > miotla. Po prostu bierz robote jaka jest.

    Ja szukam w IT nie dlatego, że ODDZIECKACHCEBYĆKOMPUTEROWCEM
    tylko dlatego, że w tym zawodzie mam największe szanse. Uważam,
    że gdy złożyłbym podanie o pracę jako sprzątaczka (sprzątaczek),
    to i tak przyszedł by ktoś po podstawówce i z 10 letnią praktyką
    i szef by wybrał jego bo jemu może płacić mniej, zresztą podobnie
    jak w każdym innym zawodzie.

    Myślę, że przedmówca ma podobny problem.

    Pozdrawiam
    Przemek