PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie takie same obawy ? › Re: Czy macie takie same obawy ?
    From: "Mumin" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie takie same obawy ?
    Date: Mon, 30 Sep 2002 10:16:48 +0200

    "Xyloo" <x...@o...pl> wrote in message news:an26ai$pbc$1@news.tpi.pl...

    > PDF'y ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > i jestes pewny ze wszyscy ktorzy to dostana beda wiedziec co z tym
    > zrobic????

    A co może w *.doc? nie wydaje ci się, że mogą nie otworzyć tylko
    dlatego, że będą się obawiali wirusów?
    *.rtf ma zamało możliwości formatowanie, ale na upartego mógłbym.
    Nie wiem czy wiesz, może nigdy nie pracowałeś w chyba firmie w
    której realizowano wymianę dokumentacji między firmami i albo jest
    to z góry umówiony format, albo PDF.
    Pozatym PDF można otworzyć nie tylko na i386 ale także na macu,
    zresztą jego przeznaczeniem jest wymiana dokumentacji za
    pośrednictwem internetu.

    Wg nie tylko mnie PDF jest najlepszym rozwiązaniem przed JPEG.

    Pozatym wysyłam przeważnie do dużych firm z rozbudowanymi
    działami informatycznymi więc nie kompromituj się tutaj stwierdzając,
    że to zły format. Bo w wielu przypadkach jest to jedyny słuszny.

    Pozdrawiam
    Przemek