PracaGrupypl.praca.dyskusje › Reklamacja- co robic?

  • 1. Data: 2002-09-25 19:18:16
    Temat: Reklamacja- co robic?
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Troche nie na temat ale moze wiecie co dalej. Reklamowalam juz 2x klapki
    letnie bo sie rozkleily. Do rozklejenia doszlo jeszcze malutkie pekniecie
    przy paskach oraz zupelne odklejenie sie spodu buta(tzn. wyglada to tak
    jakby material trzymal sie tylko po bokach a w srodku nie:)) Jezeli ktos
    mnie rozumie:)) Po drugiej reklamacji oddali mi tylko sklejone. Odmówilam
    przyjecia i powolali rzeczoznawce, ktory reklamacje odrzucul,
    Czy moge sie od tego odwolac?
    Czy jest przepis prawny ktory mowi, ze jak 3x reklamuje sie ta sama wade to
    musza mi zmienic towar albo oddac pieniadze??
    Dzieki za jakies wskazowki.
    Aga

  • 2. Data: 2002-09-25 19:33:23
    Temat: Re: Reklamacja- co robic?
    Od: k...@p...onet.pl

    > Troche nie na temat ale moze wiecie co dalej.
    <>
    > Dzieki za jakies wskazowki.
    > Aga

    A ja niedawno bylem w kinie na fajnym filmie.........

  • 3. Data: 2002-09-25 19:41:01
    Od: "aga" <a...@i...pl>

  • 4. Data: 2002-09-26 06:06:56
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    daj to na pl.soc.prawo

  • 5. Data: 2002-09-28 22:39:16
    Od: "Real Immigrant" <r...@y...com>

    Jesli placilas karta kredytowa to oczywiscie mozesz zadzwonic do banku i
    wstrzymac platnosc ;)

    Real Immigrant