PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polska Grupa Usług Finansowych S.A. - ogłoszenie z GW

  • 1. Data: 2002-09-25 14:46:05
    Temat: Polska Grupa Usług Finansowych S.A. - ogłoszenie z GW
    Od: "Selma" <s...@g...pl>

    Witajcie!

    W poniedziałkowym dodatku GW znalazłam w ogłoszeniach drobnych takie oto
    cudeńko:

    "Informujemy, że w miesiącu wrześniu rozpoczynamy szkolenie dla kandydatów
    na
    różne stanowiska w nowej placówce Warszawskiego Biura Okręgowego (sektor
    finansowy). Aplikacje z dopiskiem "WBO" proszę przesłać na adres
    w...@w...pl. Odpowiemy na wszystkie zgłoszenia w terminie 10 dni."

    Wysłałam maila. Co mi szkodzi, pomyślałam.

    Dostałam odpowiedź (pisaną hurtem), że moje kwalifikacje i doświadczenie
    zawodowe są zgodne z ich wymaganiami i że spotkanie odbędzie się 26
    września,
    czyli jutro w ich biurze na ul. Prostej.

    Napiszcie, co o tym myślicie?
    Mam mieszane uczucia.
    Słowo "szkolenie" kojarzy mi się albo z agentem ubezpieczeniowym albo z
    handlowcem.
    A te stanowiska mnie raczej nie interesują.

    Pozdrawiam wszystkich
    Selma

  • 2. Data: 2002-09-25 15:16:33
    Od: "Wojciech Sz" <w...@e...pl>

> [...]
    > handlowcem.
    > A te stanowiska mnie raczej nie interesują.

    Witam,
    Masz dobre skojarzenia, to robota dla agenta.
    Moi znajomi przerabiali to w Krakowie.
    Najpierw fura testów, potem spotkanie z kierownikiem i wtedy okazuje sie o
    co chodzi.
    Moze teraz byc inaczej, ale nie nastawiaj sie zbyt optymistycznie, po co sie
    rozczarowac...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-09-25 15:22:12
    Od: "Selma" <s...@g...pl>

    > Witam,
    > Masz dobre skojarzenia, to robota dla agenta.

    Tak coś czułam.
    Dzięki za info.

    Pozdrawiam
    Selma