PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    From: "Marcin Pęksa" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Date: Tue, 5 Oct 2004 21:14:30 +0200

    Witam.
    Od kilku dni jestem (ech brzmi dumni) współwłaścicielem pewnej pizzeri na
    telefon. Jak na razie interes idzie ledwo, ledwo (plus jest taki, że owa
    pizzeria działa już od pewnego czasu tak więc klienci są ale na razie
    wszystko jest na granicy opłacalności). Narazie łądujemuy kasę w ulotki i w
    radio ( radio ruszy niedługo). I tu mam do szanownych czytelników pytanko.
    Czy macie pomysły jak można rozruszać ową pizzerię ? Co zrobić żeby zwabić
    klienta ? Czy reklama w radio jest na tyle skuteczna żeby sprzedaż
    podskoczyła :) ? A może macie pomysły na jakiś nietypowy marketing :) ?
    Pozdrawiam
    M.