PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś znalazł pracę dzięki umieszczeniu oferty w Internecie?

  • 1. Data: 2004-08-01 13:17:22
    Temat: Czy ktoś znalazł pracę dzięki umieszczeniu oferty w Internecie?
    Od: "Joanna Drzazga" <j...@g...pl>

    Mam pytanie. Czy ktoś znalazł pracę dzięki umieszczeniu swojej oferty w
    Internecie pod hasłem "Szukam pracy" czy "Praca szukana"? Jestem bardzo
    ciekawa. Proszę o odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-08-01 14:09:39
    Od: "Icon" <a...@N...pl>

    Tak znalazłem :-)
    I jestem bardzo zadowolony :-)
    Życzę powodzenia.

    Ps. Znalazłem prace poprzez interie (baza CV)

  • 3. Data: 2004-08-01 15:01:33
    Temat: szukam pracy redakcyjnej
    Od: "Joanna Drzazga" <j...@N...gazeta.pl>

    Szanowny Pracodawco!
    Szukam pracy.
    Ukończyłam filologię polską w 1998r. Posiadam doświadczenie w pracy w szkole
    średniej na stanowisku nauczyciela języka polskiego, ponadto pisałam artykuły
    do czasopisma kulturalnego i redagowałam broszurę informacyjną adresowaną do
    niepełnosprawnych.
    Mogę wykazać się umiejętnością sprawnego redagowania tekstu i właśnie praca
    w charakterze redaktora przede wszystkim mnie interesuje. Podejmę się
    piśmiennego opracowywania materiałów,streszczania, pisania artykułów o
    tematyce edukacyjnej lub innej - na podstawie dostarczonych bądź zebranych
    danych.
    Mogę pracować na terenie województwa łódzkiego lub zdalnie. Do miejscowości
    położonych z dala od miasta, w którym mieszkam, czyli Bełchatowa,
    przeprowadzę się, jeżeli zaoferowana przez pracodawcę pensja pozwoli mi się
    utrzymać w wynajmowanym mieszkaniu.
    Jeśli, Szanowny Pracodawco, potrzebujesz osoby z moimi kwalifikacjami, proszę
    o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonów, których numery podaję
    niżej:
    044 633 00 49
    0 693 831 097

    Z poważaniem
    Joanna Drzazga

  • 4. Data: 2004-08-01 15:10:58
    Temat: Re: szukam pracy redakcyjnej
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Joanna Drzazga] - 2004-08-01 17:01:

    > Szukam pracy.

    NTG -> pl.praca.szukana

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-08-01 15:16:50
    Temat: Dzięki za odpowiedź napawającą otuchą
    Od: "Joanna Drzazga" <j...@g...pl>

    Poprzedni mój post "szukam pracy..." wysłałam pomyłkowo.
    A chcę podziękować Iconowi za krzepiącą wiadomość.Może i mnie się uda?

  • 6. Data: 2004-08-01 15:21:44
    Temat: Re: Dzięki za odpowiedź napawającą otuchą
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Joanna Drzazga] - 2004-08-01 17:16:

    > Może i mnie się uda?

    Życzę z całego serca. Im więcej Cię widać i słychać tym większa szansa
    że zobaczy czy przeczyta to Twój przyszły pracodawca.

  • 7. Data: 2004-08-01 17:03:02
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Joanna Drzazga w news:cej1h2$je4$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Poprzedni mój post "szukam pracy..." wysłałam pomyłkowo.

    ;-)

    > A chcę podziękować Iconowi za krzepiącą wiadomość.
    > Może i mnie się uda?

    A ja prawde mowiac nie rozumiem. Przy poscie inicjujacym watek sie nie
    odzywalem, bo moglas pytac ze zwyklej ciekawosci. Teraz widze, ze jednak
    szukasz. Skoro tak to ja mam pytanie - zalezy Ci na znalezieniu pracy, czy
    nie? Bo przypuscmy, ze na tej grupie jakims cudem nie ma nikogo, kto
    znalazl prace (lub pracownika) za posrednictwem sieci. O czym to swiadczy?
    O tym, ze na tej grupie nie ma nikogo takiego i tylko tyle. Nawet gdyby
    wsrod wszystkich uzytkownikow Internetu nie bylo ani jednego takiego
    przypadku to chyba warto, prawda? W koncu mozesz byc ta pierwsza. No chyba,
    ze to wiaze sie z jakimis konkretnymi kosztami. Wtedy faktycznie trzeba
    ocenic, czy skutecznosc jest warta poczynienia tej inwestycji.

    Jesli zas bez wzgledu na odpowiedzi nie przestaniesz szukac pracy wszelkimi
    mozliwymi sposobami, a chcialas po prostu przeczytac cos co podniesie Cie
    na duchu... ludzie znajduja prace za posrednictwem sieci i to coraz
    czesciej :-) Ale nie polegalbym tylko na tym sposobie ;-) Pe.Ka dal Ci
    dobra rade. Jesli masz taka mozliwosc pisz duzo i konkretnie (bardziej
    jednak konkretnie niz duzo ;-)) w usenecie to zwiekszysz swoje szanse.
    Dorzuc do stopki krotka informacje, ze szukasz pracy redakcyjnej. Nie
    zaszkodzi, a pomoc moze. Do tego popelnij czasem felieton i podaruj go
    jakiemus serwisowi - im powazniejszemu tym lepiej. Im czesciej bedzie mozna
    zobaczyc Twoje nazwisko pod jakims tekstem tym wieksza szansa, ze
    zostaniesz dostrzezona. Tak to juz w zyciu jest, ze aby zbierac najpierw
    trzeba zasiac. Mam nadzieje, ze nie masz mi za za zle, jesli pisze rzeczy
    oczywiste. Byc moze juz od dawna tak robisz. Chcialem dobrze ;-) Glowa do
    gory. Jesli jest opuszczona latwiej przeoczyc okazje.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 8. Data: 2004-08-01 17:35:27
    Od: Grzegorz Bylica <b...@o...pl>

    Joanna Drzazga napisał(a):
    > Mam pytanie. Czy ktoś znalazł pracę dzięki umieszczeniu swojej oferty w
    > Internecie pod hasłem "Szukam pracy" czy "Praca szukana"? Jestem bardzo
    > ciekawa. Proszę o odpowiedzi.

    tez znalazlem prace

    Pozdrowienia i zapraszam na
    www.programy.azory.net

  • 9. Data: 2004-08-02 06:40:14
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > Mam pytanie. Czy ktoś znalazł pracę dzięki umieszczeniu swojej oferty w
    > Internecie pod hasłem "Szukam pracy" czy "Praca szukana"? Jestem bardzo
    > ciekawa. Proszę o odpowiedzi.

    Oczywiscie ze tak ja znalazlem poprzez ogloszenie na p.p.s

    SLaw