    From: "Joanna Drzazga" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: szukam pracy redakcyjnej
    Date: Sun, 1 Aug 2004 15:01:33 +0000 (UTC)

    Szanowny Pracodawco!
    Szukam pracy.
    Ukończyłam filologię polską w 1998r. Posiadam doświadczenie w pracy w szkole
    średniej na stanowisku nauczyciela języka polskiego, ponadto pisałam artykuły
    do czasopisma kulturalnego i redagowałam broszurę informacyjną adresowaną do
    niepełnosprawnych.
    Mogę wykazać się umiejętnością sprawnego redagowania tekstu i właśnie praca
    w charakterze redaktora przede wszystkim mnie interesuje. Podejmę się
    piśmiennego opracowywania materiałów,streszczania, pisania artykułów o
    tematyce edukacyjnej lub innej - na podstawie dostarczonych bądź zebranych
    danych.
    Mogę pracować na terenie województwa łódzkiego lub zdalnie. Do miejscowości
    położonych z dala od miasta, w którym mieszkam, czyli Bełchatowa,
    przeprowadzę się, jeżeli zaoferowana przez pracodawcę pensja pozwoli mi się
    utrzymać w wynajmowanym mieszkaniu.
    Jeśli, Szanowny Pracodawco, potrzebujesz osoby z moimi kwalifikacjami, proszę
    o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonów, których numery podaję
    niżej:
    044 633 00 49
    0 693 831 097

    Z poważaniem