PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zostać Copywriterem

  • 1. Data: 2004-08-01 10:13:58
    Temat: Jak zostać Copywriterem
    Od: "Aga Bej" <d...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów. Niedawno ukończyłem szkołę reklamy co
    implikuje konieczność znalezienia pracy. Wiem że chciałbym zajmować się
    pisaniem tekstów reklamowych. Mam ku temu odpowiednie kwalifikację tzn:
    wyobraźnie kreacyjność umiejętność pisania krótszych i dłuższych testów... i
    brak bladego pojęcia w jaki sposób dążyć do tego celu. Wysyłać maile po
    agencjach reklamowych? Przychodzić do niech z gotowymi propozycjami?
    Uczestniczyć w konkursach (a jeśli tak to gdzie szukać odpowiednich
    ogłoszeń?) Bo ogłoszeń z cyklu "szukamy copywritera" znalazłem całe jedno...
    . Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał już doświadczenie w szukanie tej
    posady i mógłby się podzielić?

    PS Jeżeli temat już na grupie był to proszę mnie odesłać do wszystkich
    diabłów (albo jeszcze lepiej do odpowiedniego linka :).

    --
    Książę Stepów, Słońce Mongolii, Największy Chan na Zachód od Koluszek
    Aga Bej

  • 2. Data: 2004-08-01 13:18:55
    Temat: Re: Jak zostać Copywriterem
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Aga Bej, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > implikuje konieczność znalezienia pracy. Wiem że chciałbym zajmować się
    > pisaniem tekstów reklamowych. Mam ku temu odpowiednie kwalifikację tzn:

    To widać.. :-D

> [...]
    > . Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał już doświadczenie w szukanie tej

    A czemu nie wszystkie te metody na raz? Przy rozsyłaniu swych ofert do
    AR, pamiętaj, że jest to praca kreacyjna... ;-)

    Życzę powodzenia

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2004-08-01 15:45:37
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Użytkownik "Aga Bej" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > agencjach reklamowych? Przychodzić do niech z gotowymi propozycjami?
    > Uczestniczyć w konkursach (a jeśli tak to gdzie szukać odpowiednich

    najwieksza chyba baza konkursow w polskim necie to www.artserwis.pl na dzis
    jest ich tam 95, glownie fotograficznych, ale trafiaja sie tez konkursy na
    hasla reklamowe. Info o kolejnych konkursach jest dodawane codziennie wiec
    trza zagladac ;)

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2004-08-05 11:48:58
    Od: m...@p...onet.pl

    Hej,

    jakieś dwa tygodnie temu było ogłoszenie w Poniedziłkowej Gazecie Wyborczej,
    że w Polsacie szukają copywritera w dziale reklamy. Może spróbuj złożyc tam
    papiery.

    Pozdrowienia
    Martinio