PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś znalazł pracę dzięki umieszczeniu oferty w Internecie? › Re: Dzięki za odpowiedź napawającą otuchą
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzięki za odpowiedź napawającą otuchą
    Date: Sun, 1 Aug 2004 19:03:02 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Joanna Drzazga w news:cej1h2$je4$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Poprzedni mój post "szukam pracy..." wysłałam pomyłkowo.

    ;-)

    > A chcę podziękować Iconowi za krzepiącą wiadomość.
    > Może i mnie się uda?

    A ja prawde mowiac nie rozumiem. Przy poscie inicjujacym watek sie nie
    odzywalem, bo moglas pytac ze zwyklej ciekawosci. Teraz widze, ze jednak
    szukasz. Skoro tak to ja mam pytanie - zalezy Ci na znalezieniu pracy, czy
    nie? Bo przypuscmy, ze na tej grupie jakims cudem nie ma nikogo, kto
    znalazl prace (lub pracownika) za posrednictwem sieci. O czym to swiadczy?
    O tym, ze na tej grupie nie ma nikogo takiego i tylko tyle. Nawet gdyby
    wsrod wszystkich uzytkownikow Internetu nie bylo ani jednego takiego
    przypadku to chyba warto, prawda? W koncu mozesz byc ta pierwsza. No chyba,
    ze to wiaze sie z jakimis konkretnymi kosztami. Wtedy faktycznie trzeba
    ocenic, czy skutecznosc jest warta poczynienia tej inwestycji.

    Jesli zas bez wzgledu na odpowiedzi nie przestaniesz szukac pracy wszelkimi
    mozliwymi sposobami, a chcialas po prostu przeczytac cos co podniesie Cie
    na duchu... ludzie znajduja prace za posrednictwem sieci i to coraz
    czesciej :-) Ale nie polegalbym tylko na tym sposobie ;-) Pe.Ka dal Ci
    dobra rade. Jesli masz taka mozliwosc pisz duzo i konkretnie (bardziej
    jednak konkretnie niz duzo ;-)) w usenecie to zwiekszysz swoje szanse.
    Dorzuc do stopki krotka informacje, ze szukasz pracy redakcyjnej. Nie
    zaszkodzi, a pomoc moze. Do tego popelnij czasem felieton i podaruj go
    jakiemus serwisowi - im powazniejszemu tym lepiej. Im czesciej bedzie mozna
    zobaczyc Twoje nazwisko pod jakims tekstem tym wieksza szansa, ze
    zostaniesz dostrzezona. Tak to juz w zyciu jest, ze aby zbierac najpierw
    trzeba zasiac. Mam nadzieje, ze nie masz mi za za zle, jesli pisze rzeczy
    oczywiste. Byc moze juz od dawna tak robisz. Chcialem dobrze ;-) Glowa do
    gory. Jesli jest opuszczona latwiej przeoczyc okazje.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/