PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?

  • 1. Data: 2006-11-09 00:58:16
    Temat: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3725978.html

    -Wielka Brytania jest punktem docelowych dla tysięcy Polaków, którzy
    skończyli tu jako bezrobotni i bezdomni - miał powiedzieć Lech Kaczyński
    podczas swojej wczorajszej wizyty w Londynie, donosi dziennik "Daily Mail".
    Prezydent Kaczyński miał jeszcze dodać, że tysiące Polaków, którzy
    mieszkają i pracują w Wlk. Brytanii, nadal pobiera zasiłki dla bezrobotnych
    w Polsce

    Zdaniem brytyjskiego rządu 400 000 tysięcy polskich imigrantów, to ciężko
    pracujący i uczciwi ludzie. Prezydent Kaczyński uważa jednak odwrotnie
    -dziwi się "Daily Mail"

    - Mam świadomość, że część Polaków, którzy przyjechali do Wlk. Brytanii,
    nadal pobiera zasiłki w Polsce. Jest to coś z czym chcemy walczyć -
    powiedział Kaczyński przed siedzibą premiera Tony'ego Blaira na Downing
    Street 10. - Zdaję też sobie sprawę, że dla wielu Z NATURY BEZCZYNNYCH osób
    Wielka Brytania jest punktem docelowym w poszukiwaniu lepszego życia.
    Polska zdaje sobie sprawę z tego problemu i nie unika odpowiedzialności. -
    miał oświadczyć prezydent Kaczyński

    ====
    Tylko cqasus pewnego Huberta powstrzymuje mnie do uzycia slow na ktore
    "nasz" prezio zasluguje.
    A tak dla informacji: bezrobotny otrzymujacy zasilek musi sie zglosic na
    kazde wezwanie Urzedu, obligatoryjnie raz w miesiacu (osobiscie). Zasilek w
    kwocie 400 zl (z groszami) to dwie dniowki minimala w GB i nie pokrylby
    kosztu przelotu w obie strony.
    Zreszta taki manewr bylby i tak bez senu, bo wyjezdzajacy mzoe wyjazd
    zglosic w UP, zasilek jest wstrzymywany do czasu porotu z zagranicy. Nic
    nie przepada. LK jest dr hab prawa pracy. Wstyd.

    --
    "W pewnym okresie zaczęto mylić lustrację... z ujawnieniem wszystkich
    AKTÓW"

  • 2. Data: 2006-11-09 01:13:08
    Temat: Re: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Zreszta taki manewr bylby i tak bez senu, bo wyjezdzajacy mzoe wyjazd
    > zglosic w UP, zasilek jest wstrzymywany do czasu porotu z zagranicy. Nic
    > nie przepada. LK jest dr hab prawa pracy. Wstyd.

    To się nazywa FUD i jest to dowód na profesjonalizację naszej sceny
    politycznej. Teraz robią nam wodę z mózgu bardziej fachowo.

  • 3. Data: 2006-11-09 07:03:01
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    the_foe wrote:
> [...]

    > ====
    > Tylko cqasus pewnego Huberta powstrzymuje mnie do uzycia slow na ktore

    Cos podobnego zauwazylam przegladajac rozrosnieta dyskusje na gazeta.pl
    pod tym artykulem. Tzn. ludzie boja sie uzyc slow, na ktore to
    zasluguje. I to powinno budzic wiekszy niepokoj niz glupota prezydenta.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 4. Data: 2006-11-09 10:41:37
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prezydent Kaczyński miał jeszcze dodać, że tysiące Polaków, którzy
    > mieszkają i pracują w Wlk. Brytanii, nadal pobiera zasiłki dla

    Jeszcze cham dodał że siedzą w UK i biorą zasiłek w Polsce (400 zł) akurat
    opłacał by im się przyjeżdżać ...Widzieliście demonstracje Polaków w Szkocji
    ? - spieprzaj dziadu !!! ...

  • 5. Data: 2006-11-09 12:35:17
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-11-09 08:03:01 +0100, Immona <c...@n...gmailu> said:
    (...)

    > Cos podobnego zauwazylam przegladajac rozrosnieta dyskusje na gazeta.pl
    > pod tym artykulem. Tzn. ludzie boja sie uzyc slow, na ktore to
    > zasluguje. I to powinno budzic wiekszy niepokoj niz glupota prezydenta.

    Oj, bardzo trafna uwaga. Mam wrażenie, że wolne społeczeństwo by się
    szamotało. Polacy nigdy takim społeczeństwem nie byli i gładko wracają
    pod but reżimu. Autocenzura jest już silna. Przy okazji tragicznych
    wypadków w gimnazjum widać, że sami postulujemy ograniczanie naszych
    praw w imię "bezpieczeństwa". A przecież ludzie, którzy godzą się na
    ograniczenie wolności w imię bezpieczeństwa nie są godni obu...

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 6. Data: 2006-11-09 20:20:15
    Od: "kasiatoya" <g...@g...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    to jest tak absurdalne i niewyobrazalnie idiotyczne ze zastanawiam sie
    bac sie czy smiac?

    swoja droga
    zarabiam 1500 zl musze z tego utrzymac siebie i mojego syna
    gdyby nie dziecko juz dawno by mnie tu nie bylo... i wcale nie jest mi do
    smiechu

    kasiatoya

  • 7. Data: 2006-11-09 20:32:09
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > "bezpieczeństwa". A przecież ludzie, którzy godzą się na ograniczenie
    > wolności w imię bezpieczeństwa nie są godni obu...

    Dodam że w mediach wszystkich rozpowszechnia sie
    że nie ma ludzi do pracy, ale nikt nie dodaje że niema ich za
    taką płace, 600 - 1000 zł netto.
    Na 3 miliony bezrobotnych brakuje około 20 tys. fachowców!
    Czemu to służy?
    Jest ustawa zabraniająca zatrudnienia obcokrajowców.
    W jakiś sposób trzeba odpędzić inwestorów.

    Józek

  • 8. Data: 2006-11-10 18:17:57
    Od: "-{ Andrzej }-" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeszcze cham dodał że siedzą w UK i biorą zasiłek w Polsce (400 zł) akurat
    > opłacał by im się przyjeżdżać ...Widzieliście demonstracje Polaków w

    Jaśnie Pan Prezydent chyba nadal nic nie kuma. Przecież to z powodu tego
    debilizmu
    nam panujących niedługo połowa Polaków będzie za granicą. Ci co zostają w
    kraju
    mają ich głęboko w ..... . Polacy czują się związani z krajem, ale nie mają
    nic wspólnego z tym
    państwem. No poza tym że muszą żywić darmozjadów.

  • 9. Data: 2006-11-11 13:55:36
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    the_foe <t...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > Prezydent Kaczyński miał jeszcze dodać, że tysiące Polaków, którzy
    > mieszkają i pracują w Wlk. Brytanii, nadal pobiera zasiłki dla bezrobotnych

    Problem jest tylko taki, że Kaczyński tego nie powiedział. Ale niektórym to
    chyba nie przeszkadza.

  • 10. Data: 2006-11-11 17:07:37
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Za pare dni to zdementuja, ale bloto zdazylo poleciec w jego strone... Jak z
    tymi 'nieudacznikami', o ktorych Prezydent nie mowil, a ktorych dokleil
    tlumacz. Jak ktos nie wierzy, niech rpzeczyta artykul w "Dzienniku" Axla
    Springera