PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas na moje CV do oceny ;-)

  • 51. Data: 2005-11-12 19:05:27
    Temat: Re: Czas na moje CV do oceny ;-)
    Od: "Info od Pracodawcy" <m...@o...pl>

    Cześć,

    Ludzie szukający pracy, zastanówcie się ...

    Tak patrze na Wasze wypowiedzi z serii CV do oceny.

    Pomyślcie ... co sami robilibyście będąc pracodawcą przeglądającym życiorysy.

    --------------------

    Dostajecie 100 życiorysów, i KAŻDY jest inny ....

    Masakra ...

    A wiem co mówię, bo pracuje aktualnie (od 2 listopada) w dziale kadr jednego z
    większych pracodawców w Polsce :).

    --------------------

    Każdy życiorys jest inny ... W jednym dane adresowe, wykształcenie są u góry,
    w innym na dole itp.

    Czasochłonne jest wyszukiwanie tych informacji ...

    ------------------

    Dlatego bardzo spodobał nam się pomysł osób szukających pracy, które stworzyły
    nowy portal rekrutacyjny działający pod adresem www.szukampracy.com.pl

    1. BAZA zupełnie bezpłatna dla pracodawców (nic nie musimy płacić za
    pozyskiwanie danych)

    2. Osoby szukające pracy uaktualniają swoje życiorysy z poziomu własnych
    komputerów ...

    3. Dostęp do bazy 24h/ godzinę ...

    Aktualnie właśnie korzystam z tej bazy ...

    -------------

    Reasumując ...

    Zlitujcie się nad pracodawcami. Każdy z Was na swój ,,SPOSÓB NA ŻYCIORYS''.

    A nam pracodawcom wygodniej jest jak jest JEDEN WZÓR, w którym wiemy gdzie
    szybko znajdziemy ZAWSZE W TYM SAMYM MIEJSCU poszukiwane przez nas informacje.

    Tak jak jest to w tym nowym projekcie na www.szukampracy.com.pl

    Poza tym baza ta ma także CV po angielsku, które bardzo łatwo nam się
    przegląda ...

    --------------

    Pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości w poszukiwaniu pracy.

    P.S. PRYWATNIE

    www.szukampracy.com.pl - to jedyna wg mnie w Polsce baza CV, której
    przeglądanie nic nie kosztuje pracodawców.

    Ja zamieściłem tam moją CV i po niecałym miesiącu mam pracę.

    Naprawdę fajna stronka.

    Polecam i jeszcze raz pozdrawiam wszystkich szukających pracy.

  • 52. Data: 2005-11-13 10:13:53
    Od: kondi <k...@g...pl>

    stronka nedzna, a ty jestes nedznym spamerem, o jakosci wizualnej juz
    nie mowie, ale chocby walniecie do belki tytulowej calego smiecia, takie
    rzeczy umieszcza sie jako metadane i ja wiem o tym nie bedac
    informatykiem, echhh, z drugiejstrony kazda stronka moze byc dobra

  • 53. Data: 2005-11-14 12:45:35
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia 12 Nov 2005 20:05:27 +0100, Info od Pracodawcy napisał(a):

    > www.szukampracy.com.pl - to jedyna wg mnie w Polsce baza CV, której
    > przeglądanie nic nie kosztuje pracodawców.
    >
    > Naprawdę fajna stronka.

    Rzeczywiście!!!
    Super stronka!!!!
    I tyyyyyyle ofert!!!! Aż 64!!!
    Teraz napewno znajdę moją wymarzoną pracę!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111

    --
    Sebastian Rusek

  • 54. Data: 2005-11-15 09:24:17
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia 14 Nov 2005 13:28:07 -0800, Redaktor Naczelny napisał(a):

    > Dzieki za opinie Sebastian ...
    Nie ma za co.

    > My nie jestesmy Sebastian BIUREM POSREDNICTWA PRACY ...
    No popatrz... a ja jestem Sebastian

    > Pracodawca dostaje 100 róznych zyciorysów, z których kazde sa
    > RÓZNE i brak jest elementu zapamietywalnego.
    Brawo. Nie żyjemy w Chinach - ludzie charakteryzują się tym, że są
    odróżnialni od siebie. Ich styl równierz

    > TY JESTES PRACODAWCOM ...
    PRACODAWCĄ

    > Dostajesz 100 zyciorysów ....
    >
    > ......... i w 25 pojawia sie informacja ...
    >
    > Mój aktualny zyciorys znalezc moga Panstwo na stronie
    > www.szukampracy.com.pl
    to już mam tylko 75 "życiorysów" do przeczytania

    > NA innych serwisach mozesz sprawdzac oferty pracy (jest ich na pewno
    > o wiele wiecej niz u nas), ale TYLKO u nas TWOJE CV jest widoczne
    > przez 24h/dobe dla wszystkich pracodawców w Polsce i zagranica.
    taaaaa

    > Pozdrawiam,
    Pozdrawiam.

    --