PracaGrupypl.praca.dyskusje › Coz za piekny swiat...

  • 11. Data: 2003-07-28 07:35:13
    Temat: Re: Coz za piekny swiat...
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...dil10.dilnet.wroc.pl>

    Dnia 27 Jul 2003 02:11:03 +0200, n...@a...pl
    <n...@a...pl>napisał:
    > Pracowalem przez 4 lata w pewnej Panstwowej firmie jako informatyk. 3 miesiace
    > temu przeszedlem do drugiej firmy, szefostwo zgodzilo sie na moje

    Gdy poczytywałem Kodeks Pracy, to uderzyło mnie sforumułowanie "okres
    próbny" i podane w okolicy 3 miesiące.
    Przypadkiem 3 miesiące przeszły, więc zadzwoń do szefa i powiedz, że
    gościu ma jeszcze tydzień, a potem exszef bedzie ci musiał płacić.

    --
    Jakub Lisowski

  • 12. Data: 2003-07-28 16:29:29
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    > jest juz chyba delikatna przesada. Jak mam sie od tego pseudoinformatyka
    > uwolnic? Pomocy.
    > Pozdrawiam

    Przestań odbierać telefony :)
    Pozdrawiam
    Stachu

  • 13. Data: 2003-07-28 20:57:30
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    n...@a...pl napisał:

    > No tak, ale jaj dalem slowo (nic na pismie) ze pomoge sie mu wdrozyc, tylko ile
    > mozna? Ostatnio byly potrzebne przerobki wprogramie ktory dla firmy napisalem
    > jakis czas temu, we firmie lezy kod zrodlowy, a ja dostlem telefon, ze mam
    > przyjechac i go poprawic, bo sie przepisy zmienily. Odpowiedzialem ze ok,
    > przyjade ale juz wystawie fakture i uslyszalem ze przeciez obiecalem sie mu
    > pomoc wdrozyc do pracy.

    Pomoc przy zmianie kodu na zasadzie pomocy przy wdrożeniu to jest
    instruktaż inaczej objaśnienie, które fragmenty za co odpowiadają, a nie
    samodzielne pisanie - cos im się chyba pomyliło. Chyba nie masz go
    jeszcze uczyć programowania?

    Flyer