PracaGrupypl.praca.dyskusje › Copywriter - ile zarabia?

  • 31. Data: 2005-01-07 09:22:45
    Temat: Re: Copywriter - ile zarabia?
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    xet napisał(a):

    > nigdy nic nie wiadomo :) zielony ketchup juz jest, Blend-A-Med na noc tez
    > tylko czekac kiedy bedzie czarna pasta:)

    jakby co to ja ją wymyśliłem :-)
    pozdrawiam
    emati

  • 32. Data: 2005-01-07 10:58:09
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Tak wiec
    > jesli czujesz powolanie, korzystaj z tych mozliwosci zrobienia sobie
    > portfolio i kupuj w empiku branzowy miesiecznik "Press", dzieki ktoremu
    sie
    > poorientujesz w branzy i w tym, do kogo sie zglosic, gdy juz bedziesz miec
    > to portfolio.

    To musze sie pochwalic:)
    Zalatwilem sobie wlasnie male "zlecenie", 1 rzecz do portfolio bedzie:)
    -Scenariusz reklamowy oraz plakaty dla studia fotograficzengo :)
    - udzial w konkursie propagujacy Moje Miasto:)

    narazie nie wiele ale pierwsze kroki zrobilem:)

    Dzieki info jakie uzyskalem na alt.pl.sztuka-reklamy wybiore sie do agencji
    reklamowych
    :)

    pozdrawiam