PracaGrupypl.praca.dyskusje › Contium Wrocław

  • 1. Data: 2006-08-30 10:07:47
    Temat: Contium Wrocław
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów. czy ktoś z was mial może jakieś
    doświadczenia z wrocławską firmą Contium? choci mi o stanowiska
    programistyczne (młodszy programista java).

    Z góry dzięki :)

  • 2. Data: 2006-08-30 23:39:07
    Temat: Re: Contium Wrocław
    Od: "Szymon Kosydor" <n...@s...pl>

    Witam,

    > Witam wszystkich grupowiczów. czy ktoś z was mial może jakieś
    > doświadczenia z wrocławską firmą Contium? choci mi o stanowiska
    > programistyczne (młodszy programista java).

    Współpracuję z nimi jako programista freelancer ( od ponad roku już chyba
    jak nie dłużej ) i nie narzekam, atmosfera pracy miła, generalnie ok :)

    Szymon

  • 3. Data: 2006-08-31 09:07:10
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    dzięki za info - a mógłbyś mi podać jakiś namiar do ciebie? chciałbym
    juz niezasmiecając grupy zadać parę pytanek :)

    Pozdrawiam

    maciek

  • 4. Data: 2006-08-31 19:13:55
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    3lancer wrote:
    > chciałbym juz niezasmiecając grupy zadać parę pytanek :)

    A dlaczego nie na grupie? Tematyka sie zgadza. Zainteresowani tez sie
    znajda.

    --
    NotBear

  • 5. Data: 2006-09-18 07:40:38
    Od: Orcus <o...@p...onet.pl>

    NotBear wrote:

    > A dlaczego nie na grupie? Tematyka sie zgadza. Zainteresowani tez sie
    > znajda.

    Witam
    Ja współpracuje z tą firmą z "drugiej strony" jako osoba reprezentująca
    klienta i mam bardzo średnie wrażania z współpracy. Ludzie bardzo mili i
    fajni ale terminowość i organizacja pracy fatalna.
    Ale programiści sobie chwalą tą pracę ... może oprócz prac przy naszym
    projekcie ;). Z tego co wiem firma jest dobrym startem w przyszłość -
    duża liczba programistów potem uderza/jest podkupywana przez b.duże
    firmy z okolicy.

    Pozdrawiam.