PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki administratora AIX

  • 1. Data: 2007-07-07 19:40:52
    Temat: Zarobki administratora AIX
    Od: b...@h...com

    Czesc,

    Mam pytanie ... Czy ktos orientuje sie jak przedstawiaja sie aktualne
    srednie zarobki administratora AIX na terenie Polski? Mam na mysli woj
    slaskie, malopolskie i mazowieckie. Przez AIX rozumiem konfiguracje i
    zarzadzanie HACMP, konfiguracje i zarzadzanie VIO i systemow
    podzielownych na wiele wiele partycji (doswiadczenie z p570),
    zarzadzanie GPFS, Flashcopy, obsluga SAN i SVC oraz codzienna
    administracja.

    Bede wdzieczny za kazda informacje na ten temat,
    Bogdan