PracaGrupypl.praca.dyskusjeComarch Krakow › Re: Comarch Krakow
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Comarch Krakow
    Date: Tue, 18 Jan 2005 16:18:21 GMT

    Kiedyś byłam tam nawet na rozmowie. Wyśmiałam ich prawie, wiedząc ze mam
    uomwe o prace na czas nieokreślony zaproponowali mi umowe o dzieło..
    hehehehe.
    I tak jest podobno z Comarchem. Poniewaz mam dość dużo znajomych pośród
    informatyków i programistów, orientuje się co nieco. Comarch ogólnie rzecz
    biorąc przede wszystkim bardzo słabo płaci. Dobrze zarabia tylko góra.
    Comarch to raczej dla ludzi którzy chcą się pochwalić ze tam pracowali, bo
    fakt, firma ma mocną markę.
    Ale jako prace ... nie wiem, jak uważasz. Zalezy na czym Ci zależy, renomie,
    pracy jako takiej, pieniądzach... w Krakowie są jeszcze lepsze firmy.