PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???

  • 81. Data: 2005-07-07 21:44:11
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dak590$24j$1@news.onet.pl Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    pisze:

    > Po prostu pomyślałem jakie są możliwości. Wyszło mi, że trzy:
    > 1. Można odejść.
    > 2. Można zostać podejmując nieuczciwą grę.
    > 3. Można zostać grając ucziciwe pomimo nieuczciwych zagrań pracodawcy.
    4. Człowiek został bezwzględnie i brutalnie zaatakowany i to na gruncie
    zasadniczym (materialne podstawy bytu). Jako zaatakowanego uprawnia go to
    IMO do podjęcia wszelkich skutecznych środków obronnych w celu chronienia
    dóbr o znaczeniu fundamentalnym, bo wpływającym na fizyczne przetrwanie jego
    i jego rodziny.
    Jeśli ujmiemy to w kategoriach walki o byt (a tak to się może przedstawiać z
    pozycji pracownika), to chyba już jasne jest o co mi chodziło?
    4a. Słuszna jest wszak kara (nauczka) za skurwysyństwo, choćby prawem nie
    przewidziana.

    > Się nabijasz... a pisałem, że nie ma dzisiaj dnia. Idę spać :-)
    Nie nabijam się. Naprawdę mi się to spodobało.

    > Proszę bardzo.
    Dzieki.

    > życzę dobrej nocy
    Wzajemnie