PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jazda sluzbowym samochodem - potrzebne sa jakies badania ?

  • 1. Data: 2005-07-03 22:58:09
    Temat: Jazda sluzbowym samochodem - potrzebne sa jakies badania ?
    Od: "Michal Starczewski" <m...@c...pl>

    Witam
    Rozpoczolem wlasnie nowa prac jednak co jest dziwne nie skierowano mnie na
    zadne badania lekarskie... co w zwiazku z tym ? ktos moze wie co powienienem
    zrobic ? pracodawca stwierdzil ze za jakies czas mnie wysle... nie podoba mi
    sie to za bardzo... kto ponosie za to jakies konsekwencje ?( ja czy
    pracodawca/)
    Rozniez pracodawca kaze mi jedzic samochodem podobno na to rowniez trzeba
    miec jakies badania ? i jakie konsekwencje i dla kogo z tego wynikaja jesli
    nie ma sie takich badan? Prosze o informacje