PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd do Irlandii

  • 1. Data: 2005-07-03 20:03:52
    Temat: wyjazd do Irlandii
    Od: "struszek" <s...@i...pl>

    witam! nie wiem czy to dobra grupa ale pytac chyba mozna.
    musze przewiezc pare rzeczy z Polski do Dublina. Czy ktos wie jak najlepiej
    to zrobic? moze znacie jakas firme ktora za oplata zajmuje sie takimi
    rzeczami.
    dzieki za odpowiedz!!!

  • 2. Data: 2005-07-03 21:17:49
    Temat: Re: wyjazd do Irlandii
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    struszek napisał(a):
> [...]
    > musze przewiezc pare rzeczy z Polski do Dublina. Czy ktos wie jak najlepiej
    > to zrobic? moze znacie jakas firme ktora za oplata zajmuje sie takimi

    http://tiny.pl/h3xs
    co prawda nie do irlandii ale jak masz duzo to sie przyda.
    alt.pl.emigracja albo alt.pl.emigracja.londyn jest lepszym miejscem do
    zadania takiego pytania.

    www.londynek.net
    www.dublinek.net
    Tam tez znajdziesz duzo informacji

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2005-07-06 16:55:15
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > dzieki za odpowiedz!!!
    >
    > wedz na strone "moja irlandia"- tam na forum znajdziesz mnostwo odpowiedzi
    na twoje pytania o paczkach rowniez