PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co z moim urlopem...??

  • 1. Data: 2004-05-22 16:03:51
    Temat: Co z moim urlopem...??
    Od: "Weronika Wojkowska" <t...@p...pless.pl>

    Witam,
    Moze ktos moglby mi pomoc i napisac ile dni urlopu i od kiedy mi sie nalezy.
    Moja sytuacja wyglada tak.
    Po skonczeniu studiow podjelam 1 prace na pelny etat w firmie A (od
    20.07.2003r) i bede tu pracowac do konca maja br.Od 1 czerwca br. mam
    dostac umowe o prace na pelny etat w firmie B. Za to w firmie A od 1 czerwca
    mam pracowac na 1/4 lub 1/8 etatu.Do tej pory nie wykorzystywalam w ogole
    urlopu. Co z urlopem w firmie A? Czy po przejsciu na czesc etatu zmniejsza
    sie jego wymiar? Czy moge liczyc na urlop w firmie B i w jakim wymiarze?
    Czego moge sie spodziewac?

    Z gory dzieki za pomoc.
    Wera

  • 2. Data: 2004-05-23 15:37:15
    Temat: Re: Co z moim urlopem...??
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Wera
    >
    >Witam
    >Firma A i B peły wymiar czasu pracy. Za lata 2003 i 2004 stosuje się do
    Twojej osoby przepisy kp dot. urlopu z 2003 r.Firmie A za okres lipiec 2003-
    maj 2004 otrzymasz 10 dni urlopu wypoczynkowego lub ekwiwalent pienięży.
    Pozostałe 10 dni należy Ci się w Firmie B od 20.07 br. i to na ten rok jest
    wszystko. Następny urlop za pracę na pełny etat należy Ci się w Fimie B od
    01.01.2005 r.

    Firma A ( od 01.06 )niepełny wymiar czsu pracy ( przepisy kp z 2004 r ): Za
    każdy przepracowany miesiąc 1/12 wymiaru urlopu ( Twój wymiar = 20, tj 2 dni )
    razy 1/4 lub 1/8. Czyli np 2 dni x 1/4 = 4 godz ( praktycznie 1 dzień ).
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-05-23 15:37:27
    Od: s...@p...onet.pl