PracaGrupypl.praca.dyskusje › system zmianowy czterobrygadowy

  • 1. Data: 2004-05-22 07:51:10
    Temat: system zmianowy czterobrygadowy
    Od: "maxik" <m...@o...pl>

    Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

    dzięki za odp.
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-05-22 08:35:59
    Temat: Re: system zmianowy czterobrygadowy
    Od: "gervee" <g...@o...pl>

    Użytkownik "maxik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?
    >
    > dzięki za odp.
    > pozdr.

    Jak ja pracowałem tak to było:
    - 4x rano (od 6-14)
    - dzień wolny
    - 4x popołudniu (od 14 do 22)
    - dzień wolny
    - 4x noc (od 22 - 6)
    - dzień wolny
    System pracy bardzo niezdrowy.

    Rafał

  • 3. Data: 2004-05-22 08:49:54
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

    u mnie jest tak:
    - 2x rano
    - 3x popoludnie
    - 2x nocka
    - 2 dni wolne

    itp. raz w miesiacu sa 3 dni wolne pod rzad,robota przez 7 dni nonstop- nie
    ma swiat i niedziel (platne jak kazdy zwykly dzien)!!!,

  • 4. Data: 2004-05-22 09:40:37
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    a ja miałem, dla odróżnienia, 12 godzin pracy/12wolne przez 4 doby, później
    4 doby wolne. Na zmianę dzień/noc

  • 5. Data: 2004-05-22 10:13:25
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    maxik wrote:

    > Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

    Jak kiedyś robiłem to było tak:
    2 dni rano
    2 popołudniu
    3 noce
    2 dni wolnego itd., raz w miesiącu zamiast dwóch trzy dni wolnego.
    Niedziele, święta itp. płacone są tak samo jak zwykłe dni. System bardzo
    męczący i niezdrowy, jeśli nie płacą jakiejś naprawdę dużej kasy to nie
    warto się wogóle taką pracą interesować.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2004-05-23 06:54:28
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

    NIe spotkałem w znowelizowanym kodeksie określenia system czterobrygadowy
    Ale ruch ciągły jest ............ system równoważny również.

    polecam kodeks pracy ..od art. 135

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2004-05-27 16:04:51
    Od: "Yasiek" <Y...@p...na.berdyczow.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    praca na 3 zmiany 2 dni rano 2 po południu 2 w nocy 2 dni wolnego,
    zapomnij o weekendach, świętach i tym podbnych dniach wolnych