1. Data: 2004-05-22 07:51:10
Temat:system zmianowy czterobrygadowy
Od:"maxik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

dzięki za odp.
pozdr.

2. Data: 2004-05-22 08:35:59
Temat:Re: system zmianowy czterobrygadowy
Od:"gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maxik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?
>
> dzięki za odp.
> pozdr.

Jak ja pracowałem tak to było:
- 4x rano (od 6-14)
- dzień wolny
- 4x popołudniu (od 14 do 22)
- dzień wolny
- 4x noc (od 22 - 6)
- dzień wolny
System pracy bardzo niezdrowy.

Rafał

3. Data: 2004-05-22 08:49:54
Od:"LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

u mnie jest tak:
- 2x rano
- 3x popoludnie
- 2x nocka
- 2 dni wolne

itp. raz w miesiacu sa 3 dni wolne pod rzad,robota przez 7 dni nonstop- nie
ma swiat i niedziel (platne jak kazdy zwykly dzien)!!!,

4. Data: 2004-05-22 09:40:37
Od:"gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja miałem, dla odróżnienia, 12 godzin pracy/12wolne przez 4 doby, później
4 doby wolne. Na zmianę dzień/noc

5. Data: 2004-05-22 10:13:25
Od:Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

maxik wrote:

> Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

Jak kiedyś robiłem to było tak:
2 dni rano
2 popołudniu
3 noce
2 dni wolnego itd., raz w miesiącu zamiast dwóch trzy dni wolnego.
Niedziele, święta itp. płacone są tak samo jak zwykłe dni. System bardzo
męczący i niezdrowy, jeśli nie płacą jakiejś naprawdę dużej kasy to nie
warto się wogóle taką pracą interesować.

pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2004-05-23 06:54:28
Od:"fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wygląda praca w systemie zmianowym czterobrygadowym ?

NIe spotkałem w znowelizowanym kodeksie określenia system czterobrygadowy
Ale ruch ciągły jest ............ system równoważny również.

polecam kodeks pracy ..od art. 135

pozdrawiam
fart

7. Data: 2004-05-27 16:04:51
Od:"Yasiek" <Y...@p...na.berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

praca na 3 zmiany 2 dni rano 2 po południu 2 w nocy 2 dni wolnego,
zapomnij o weekendach, świętach i tym podbnych dniach wolnych