PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!!PRACA W DOMU!!!

  • 1. Data: 2004-05-22 18:53:20
    Temat: !!!PRACA W DOMU!!!
    Od: "XaVieR" <x...@o...pl>

    Jeśli potrzebujesz dorobić do pensji we własnym domowym zaciszu, albo
    szukasz pracy na stale, to ta oferta jest dla ciebie!!! Napisz do mnie i
    spytaj o szczegóły na pewno nic nie stracisz a zyskać możesz sporo!!!

    E-mail: x...@t...pl gg: 7485510

  • 2. Data: 2004-05-25 01:37:05
    Temat: Re: !!!PRACA W DOMU!!!
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "XaVieR" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    Czasem szkoda, ze glupota nie podchodzi pod paragrafy ;)
    MM

  • 3. Data: 2004-05-26 14:42:14
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    XaVieR wrote:
> [...]
    > szukasz pracy na stale, to ta oferta jest dla ciebie!!! Napisz do mnie i
    > spytaj o szczegóły na pewno nic nie stracisz a zyskać możesz sporo!!!

    Poszedł won, gnoju.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz