PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to jest Facility-Management?

  • 1. Data: 2004-02-10 16:26:34
    Temat: Co to jest Facility-Management?
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Co to jest Facility-Management?

    Dzieki za info

    andrzej

  • 2. Data: 2004-02-11 08:19:33
    Temat: Re: Co to jest Facility-Management?
    Od: "Agania" <a...@t...pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c0b0kq$lb2$1@news.onet.pl...
    > Co to jest Facility-Management?
    >
    > Dzieki za info
    >
    > andrzej

    cześć:) kiedyś pisałam o tym raport:)

    "Facility" to po angielsku udogodnienie albo budynek, "management" -
    zarządzanie. Facility Management, w skrócie FM, jest jednakże praktycznie
    terminem nieprzetłumaczalnym na język polski, podobnie jak i na inne języki
    europejskie i wszędzie termin ten funkcjonuje w swoim pierwotnym brzmieniu.
    Pod pojęciem Facility Management zwykło się rozumieć nie tylko zarządzanie
    budynkiem czy ich grupą, ale oddzielną sferę biznesową polegającą na
    zarządzaniu całą nieprodukcyjną (non-core) infrastrukturą firmy (głównie
    opartą na posiadanych zasobach nieruchomości) a więc także np. m.in.
    logistyką dostaw, usługami towarzyszącymi, itd.

    pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2004-02-11 08:34:27
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > zarządzanie. Facility Management, w skrócie FM, jest jednakże praktycznie
    > terminem nieprzetłumaczalnym na język polski, podobnie jak i na inne

    tzw. cieć ;))

    wojtek