PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE o SILTEC!!!

  • 1. Data: 2004-02-10 14:05:06
    Temat: PYTANIE o SILTEC!!!
    Od: "Wojtas23" <w...@w...pl>

    Witam Wszystkich.
    Jestem tu nowy i mam pytanko dotyczące wyżej wymienionej firmy
    Mianowicie chodzi mi o oto jak tam sie pracuje, jakie są zarobki, jaka
    atmosfera w pracy itp.
    Dodam ze chodzi mi o SILTEC Sp. z. o o.
    Byłem u nich na rozmowie rekrutacyjnej jako specjalista ds serwisu (Upsy i
    agregaty prądotwórcze)
    Mają odpwedzieć!!!
    Pozyjemy zobaczymy co z tego wyniknie.
    Pozdrawiam wszystkich
    Dzięki za wszelkie informacje

  • 2. Data: 2004-02-11 11:21:12
    Temat: Re: PYTANIE o SILTEC!!!
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtas23" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam ze chodzi mi o SILTEC Sp. z. o o.
    > Byłem u nich na rozmowie rekrutacyjnej jako specjalista ds serwisu (Upsy i

    Witam
    Firma ta scisle wspolpracuje z NATO, w zwiazku z tym ich standardy
    bezpieczenstwa siegaja absurdu (chociaz - w obecnej rzeczywistosci...). Z
    tego co slyszalem od ich pracownika (wysoko postawionego), to na KAZDA
    operacje trzeba miec podpisy, potwierdzenia, zgody itp. Ale - na standard
    pracy, place itp. narzekan nie slyszalem...

    Pzdr