PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie masz działalności - a masz zlecenie !!!!

  • 1. Data: 2004-02-10 14:06:31
    Temat: Nie masz działalności - a masz zlecenie !!!!
    Od: "Longus" <d...@g...pl>

    Dostałeś zlecenie i musisz wystawic fakture

    Pomoge Ci

    Zatrudnie Ciebie i wystawie fakture za twoją usługę VAT.

    Szczegóły t...@o...pl
    0508 056 391

  • 2. Data: 2004-02-10 14:24:08
    Temat: Re: Nie masz działalności - a masz zlecenie !!!!
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik Longus napisał:

    > Dostałeś zlecenie i musisz wystawic fakture
    > Pomoge Ci
    > Zatrudnie Ciebie i wystawie fakture za twoją usługę VAT.

    ... a swojemu klientowi będziesz mógł powiedzieć "pa, pa" - zapomniałeś
    dodać.
    Poza tym, to grupy ogłoszeniowe zlikwidowano?

    Pe Ka

    --
    Wypalony papieros skraca życie o jedną godzinę,
    dzień w pracy - co najmniej o osiem...

  • 3. Data: 2004-02-10 14:57:14
    Od: "Longus" <d...@g...pl>

    To jest dyskusja
    Zresztą nie mam na celu przejęcie klienta
    tylko otrzymanie prowizji za przeprowadzenie tego dealu.

    Nie jest to skierowane do osób , które mają pewnego i stałego odbiorce.
    Ofertę kieruje do ludzi , którym się trafiają zlecenia niezbyt często i np.
    pracują.
    Są też tacy , którzy nie mogą świadczyc usług dodatkowych dla swego
    pracodawcy , a przy mnie mogą to zrobić .

  • 4. Data: 2004-02-10 15:18:12
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik Longus napisał:

    > To jest dyskusja

    Teraz już tak.

    > Zresztą nie mam na celu przejęcie klienta
    > tylko otrzymanie prowizji za przeprowadzenie tego dealu.

    Ale przyznasz, że niebezpieczeństwo, że klient przejdzie do Ciebie istnieje?

    > Nie jest to skierowane do osób , które mają pewnego i stałego odbiorce.
    > Ofertę kieruje do ludzi , którym się trafiają zlecenia niezbyt często i np.
    > pracują.

    A jednak oferta. A podobno miała być dyskusja.

    > Są też tacy , którzy nie mogą świadczyc usług dodatkowych dla swego
    > pracodawcy , a przy mnie mogą to zrobić .

    Zawsze firma zlecająca może wystawić umowę (dzieło, zlecenie), albo
    zapłacić do kieszeni. Z własnego doświadczenia dodam, że nigdy nie
    spotkałem się z potrzebą szukania układów podobnych do Twojej propozycji.

    PS.
    Wycinaj zbędne cytaty i odpowiadaj pod cytatem.

    Pzdr
    Pe Ka

  • 5. Data: 2004-02-10 15:28:10
    Od: "Longus" <d...@g...pl>

    > Ale przyznasz, że niebezpieczeństwo, że klient przejdzie do Ciebie
    istnieje?
    Ale po co , przecież ja nie mam zamiaru zajmować się robotą tylko papierami
    .

    > A jednak oferta. A podobno miała być dyskusja.

    No i juz sie zorbiła dyskusja. Oferta - zawsze aktualna i na czasie:)
    Być może zrobie z kimś deal

    > Zawsze firma zlecająca może wystawić umowę (dzieło, zlecenie), albo
    > zapłacić do kieszeni. Z własnego doświadczenia dodam, że nigdy nie
    > spotkałem się z potrzebą szukania układów podobnych do Twojej propozycji.

    Różnie to bywa. W małych firmach tak , ale już w spółkach prawa handlowogo -
    nie . I w urzędach.
    czasem gdzieś trzeba prowizje zgarnąć za jakiś kontrakt .
    Ja już tak robie od dłuższego czasu.

  • 6. Data: 2004-02-10 16:08:24
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik Longus napisał:

    > Różnie to bywa. W małych firmach tak , ale już w spółkach prawa handlowogo -
    > nie . I w urzędach.

    I naprawdę np. urzędy korzystają z takich "układów"? No coments :-(

    > czasem gdzieś trzeba prowizje zgarnąć za jakiś kontrakt .
    > Ja już tak robie od dłuższego czasu.

    A obok ktoś się pytał o uczciwość...

    Prawie dobrze, jeszcze tylko końcówka i sygnaturka była do wycięcia ;-)

    Pe Ka