PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za wprowadzanie dancyh

  • 1. Data: 2004-02-10 15:28:43
    Temat: ile za wprowadzanie dancyh
    Od: "Yma" <y...@a...pl>

    Mam takie pytanie, ile mozna wziasc za wprowadzanie danych do systemu
    a dokladniej chodzi o towary dla sklepu internetowego, wprowadzane dane
    to nazwa towaru, opis towaru, cena, ilosc, zdjecie (juz przygotowane),
    model, waga, producent ???

    prosze o jakies info bo nie mam pojecia ile mozna zaspiewac :) ???

    --
    s!GnEd bY : YMA
    _____________________

  • 2. Data: 2004-02-10 16:35:56
    Temat: Re: ile za wprowadzanie dancyh
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Tue, 10 Feb 2004 15:28:43 +0000 (UTC), gdy "Yma"
    <y...@a...pl> napisał:

> [...]
    >model, waga, producent ???
    >
    >prosze o jakies info bo nie mam pojecia ile mozna zaspiewac :) ???

    zgodnie z http://www.tempservice.com.pl/pl/praca-stawki.php
    9-10/godz, ale widzialem wiecej.

    No, ale zalezy jak szybko Ci to idzie. Rozumiem, ze umiesz pisac
    bezwzrokowo?

    Robert

  • 3. Data: 2004-02-11 00:44:49
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Robert Drozd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > 9-10/godz, ale widzialem wiecej.
    >
    > No, ale zalezy jak szybko Ci to idzie. Rozumiem, ze umiesz pisac

    Niby slepy ma byc?? Bo ja nie rozumiem, najpierw piszesz ze zalezy, a potem
    za ma byc mistrzem pisania.

  • 4. Data: 2004-02-11 06:50:32
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 11 Feb 2004 01:44:49 +0100, gdy "Misiek"
    <m...@p...net> napisał:

    >Niby slepy ma byc?? Bo ja nie rozumiem, najpierw piszesz ze zalezy, a potem
    >za ma byc mistrzem pisania.

    Pisanie bezwzrokowe to 'mistrz pisania'?
    A myślałem, że to podstawa do pracy z komputerem?

    Pisząc bezwzrokowo można mieć np. 20 słów na minutę, ale można 30 i o
    takie różnice mi chodziło. Dobra maszynistka bedzie miała 60, ale tego
    nikt nie wymaga.

    r.

  • 5. Data: 2004-02-11 23:01:03
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@p...onet.pl>

    Dobra maszynistka to ma 200 słów na minutę

  • 6. Data: 2004-02-12 15:46:18
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Dobra maszynistka to ma 200 słów na minutę

    A o jakie słowa chodzi? "Ale" czy "trzymetaczterychloropentan"?
    Jeszcze nigdy nie widziałem masyznistki, co by na klawiaturze komputera pisała
    200 słów na minutę. Może 200 znaków?

    Ja piszę z prędkością około 250 znaków na minutę i zarabiam 7zł brutto za
    godzinę (w weekendy i w nocy 12)

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 7. Data: 2004-02-12 20:18:13
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to 12 Feb 2004 16:46:18 +0100, gdy "Liwiusz"
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > A o jakie słowa chodzi? "Ale" czy "trzymetaczterychloropentan"?
    >Jeszcze nigdy nie widziałem masyznistki, co by na klawiaturze komputera pisała
    >200 słów na minutę. Może 200 znaków?

    Zgadza sie.
    Byly jakies konkursy maszynistek i chyba setki nie przekraczaly.

    Stenotypistki to 200 słów mogą wyciągac.

    > Ja piszę z prędkością około 250 znaków na minutę i zarabiam 7zł brutto za
    >godzinę (w weekendy i w nocy 12)

    A powiedz (tak z ciekawosci, bez szczegolow, ew na priva) co to za
    praca, która wymaga wprowadzania tekstu w nocy?

    Robert

  • 8. Data: 2004-02-13 14:34:08
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > A powiedz (tak z ciekawosci, bez szczegolow, ew na priva) co to za
    > praca, która wymaga wprowadzania tekstu w nocy?

    A taka, że jak przyjdzie 10 000 aplikacji do wprowadzenia, to trzeba
    je "klepać" również w nocy lub w weekendy, przecież klient nie może za długo
    czekać. Ale każdy jest zadowolony (ze względu na stawkę :)

    Pozdrawiam!