PracaGrupypl.praca.dyskusje › 40 pomysłów na zarabianie

  • 1. Data: 2003-01-10 22:07:12
    Temat: 40 pomysłów na zarabianie
    Od: "Obywatel" <o...@N...gazeta.pl>

    Witam Wszystkich Grupowiczów!
    Zapraszam do pobrania bezpłatnego e-book'a pt.: "40 pomysłów na zarabianie",
    który znajduje się na stronie http://www.obywatel.com (w dziale GRATIS)
    Mam nadzieję że spośród tych 40 - znajdą Państwo chociaż 2-3 które przypadną
    Wam do gustu i uznacie za stosowne wcielić w życie.
    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński

  • 2. Data: 2003-01-12 19:34:59
    Temat: Re: 40 pomysłów na zarabianie
    Od: "Obywatel" <o...@N...gazeta.pl>

    Witam ponownie,
    ponieważ otrzymałem kilka e-maili z infomacją, że część osób ma lub miała
    problemy ze ściągnięciem e-book'a (pomimo że sprawdzałem po mojej stronie i
    wszystko było o.k.), uprzejmie informuję, że umieściłem na stronie
    http://www.obywatel.com alternatywne linki. Tym samym e-book można ściągnąć
    teraz z dwóch serwerów (gdyby jeden z nich akurat nie działał). Wszystkich
    Państwa, którzy próbowali bezkutecznie ściągnąć e-książkę "40 pomysłów na
    zarabianie" - zapraszam ponownie na stronę http://www.obywatel.com do działu
    GRATIS. Tym razem na pewno się uda :-)
    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 3. Data: 2003-01-13 12:22:31
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Ja bym uwazal na ten plik bo Antyvirus ostrzega ze plik jest zainfekowany.
    To jakas sciema.

    Uwazajcie przy odpalaniu !!!!!

    CU Janet

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-01-13 12:35:02
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Janet <j...@v...gate.pl> napisał(a):

    > Ja bym uwazal na ten plik bo Antyvirus ostrzega ze plik jest zainfekowany.
    > To jakas sciema.
    >
    > Uwazajcie przy odpalaniu !!!!!

    witam,
    stanowczo wypraszam sobie tego typu uwagi!
    Na stronie masz wszystkie namiary do mnie, łącznie z adresem, telefonem, ba -
    zdjątkiem nawet.
    Sugeruję zmienić program antywirusowy. Zapewniam wszystkich - że plik jest
    wolny od jakichkolwiek wirusów.
    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 5. Data: 2003-01-13 13:33:35
    Od: "Obywatel" <o...@N...gazeta.pl>

    Witam ponownie,
    chciałbym się podzielić z Wami kilkoma refleksjami na temat tegoż ebook'u.
    Udostępniłem go "publicznie parę dni temu". Przypominam - że ebook jest
    zupełnie bezpłatny. Pobrało go już baaardzo wiele osób.
    Otrzymałem:
    2 e-maile że pomysły są takie sobie (o.k., rozumiem, wymyślcie lepsze),
    5 e-maili że "nie można pobrać pliku" (więc wrzuciłem go na drugi serwer -
    teraz jest na dwóch jednocześnie),
    1 e-mail, że do otwarcia pliku potrzebne jest jakieś hasło (pierwsze
    słyszę...)

    ponadto na stronie dyskusyjnej pojawiła się sugestia, że ponieważ plik jest w
    formacie exe - to pewnie zawiera jakiegoś wirusa... tu już mi ręce opadły.
    Chciałem zrobić coś dla Was za darmo - no ale na tego typu uwagi to już
    jestem trochę za stary :-)

    Proszę więc o informację od osób, które plik pobrały (lub nie), otworzyły
    (lub nie) i przeczytały (lub nie):
    1. czy pomysły są do bani?
    2. czy możecie pobrać plik?
    3. czy otworzyliście plik i nie wyszedł z niego przypadkiem jakiś robal,
    który wyrwał Wam istotną część ciała?
    4. czy uważacie że bezpłatne udostępnienia e-książek na stronie
    http://www.obywatel.com ma jakiś sens, jeżeli mam się borykać z takimi
    uwagami?

    Dodam, że na dniach miałem udostępnić kolejną e-książkę, ale teraz nachodzą
    mnie wątpliwości...
    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 6. Data: 2003-01-13 13:46:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dodam, że na dniach miałem udostępnić kolejną e-książkę, ale teraz
    nachodzą
    > mnie wątpliwości...

    Psy szczekaja, karawana jedzie dalej - nie przejmuj sie.
    Ja mam i antywirusa i firewalla i nic mi sie nie dzialo - plik
    sciagnalem i przeczytalem.
    Co do pomyslo i osob oceniajacych pomysly - jesli sa istotnietakie
    zle - nic nie stoi a przeszkodzie, zeby wymyslec lepsze....

    Jednym, slowem - rob to co robisz dalej!

    Pozdrawiam
    MM

  • 7. Data: 2003-01-13 13:54:14
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Psy szczekaja, karawana jedzie dalej - nie przejmuj sie.
    > Ja mam i antywirusa i firewalla i nic mi sie nie dzialo - plik
> [...]

    Dzięki :-)
    Podniosłeś trochę moje morale podupadłe w ciągu ostatniej godziny...
    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 8. Data: 2003-01-13 22:24:10
    Od: Michał Muras <N...@w...pl.invalid>

    On Mon, 13 Jan 2003 13:33:35 +0000 (UTC), "Obywatel" <o...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    <ciach>

> [...]

    <ciach>

    >Dodam, że na dniach miałem udostępnić kolejną e-książkę, ale teraz nachodzą

    nie przejmuj się, udostępniaj :)
    Ale raczej nie w formacie .exe - przynajmniej nie będzie podejrzeń o wirusa ;-)

    --
    ByE
    Michal Muras

  • 9. Data: 2003-01-13 22:39:24
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Obywatel <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > który wyrwał Wam istotną część ciała?
    > 4. czy uważacie że bezpłatne udostępnienia e-książek na stronie

    Inicjatywa fajna.
    Aplikacja do odczytu bardzo przyjazna.

    Pomysly...Sadze,ze jest szansa, ze ktos wykorzysta ktorys w formie pasujacej
    akurat do niego i jego srodowiska.

    Z pol roku temu ktos oferowal cos bardzo podeobnego na dyskietce za pobraniem
    pocztowym. Na stronie www polecal zblizone opisy uslug i oferowal je
    odplatnie wysylac zainteresowanym. Sadze, ze zawieralo to cos podobnego do
    twojego DARMOWEGO produktu, moze nieco rozwodnione, zeby klient wiecej
    poczytal, aby otrzymac zblizona tresc.

    Pozdrawiam i czekam na nastepne e-ksiazki
    Krzysztof

  • 10. Data: 2003-01-14 00:37:43
    Temat: Re: Re: 40 pomysłów na zarabianie
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Obywatel wrote:

    > 1. czy pomysły są do bani?

    Nie wiem, jeszcze nie czytalem, bede czytal;

    > 2. czy możecie pobrać plik?

    Ze strony macierzystej, poprzez siec TPSA (dial-up) bez problemu;

    > 3. czy otworzyliście plik i nie wyszedł z niego przypadkiem jakiś robal,
    > który wyrwał Wam istotną część ciała?

    Nie otworzylem, ale dwa programy antywirusowe jak na razie siedza cicho;

    Flyer