PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolniony...

  • 1. Data: 2003-06-30 19:29:39
    Temat: zwolniony...
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    witam
    1 X2002 zostałem zatrudniony na okres próbny (3 miesiące), 31 XII po
    upływie okresu próbnego,pracodawca już mnie nie chciał. Niestety
    dowiedziałem się o tym właśnie feralnego 31 XII 2002(wyobraxcie sobie
    Sylwester). a więc 1 I 2003 już nie pracowałem. Czy ten "szef" mógł tak
    zrobić?? Czy nie powiniene zostać powiadomiony choć tydzień wcześniej??
    Jeśłi powinienem to, czy teraz mam jakąś szansę na zadośćuczynienie?, wszak
    minęło 6 msc.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-30 20:02:15
    Temat: Re: zwolniony...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 21:29:39 +0200, "Jan Nowak"
    <c...@p...fm> zakodował:
    >zrobić?? Czy nie powiniene zostać powiadomiony choć tydzień wcześniej??

    Nie ma takiej potrzeby. Ty też mogłeś 1 stycznia nie przyjść do pracy,
    choćby Cię pracodawca chciał.

    KP:
    Art. 30. § 1. Umowa o pracę rozwi?zuje się:
    [...]
    4) z upływem czasu, na który była zawarta,

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-06-30 20:02:58
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Nowak" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić?? Czy nie powiniene zostać powiadomiony choć tydzień wcześniej??
    > Jeśłi powinienem to, czy teraz mam jakąś szansę na zadośćuczynienie?,

    Nieelegancki facet z tego pracodawcy. Ale w umowie pewnie było napisane do
    kiedy ona trwa - zatrudnił wszak na 3 miesiące. Umowa wygasła, ot wszystko.
    Prawo miał, nie liczy sie jednak z drugim człowiekiem :-( Pozostaje mieć
    nadzieję że życie kiedyś się zemści.

  • 4. Data: 2003-06-30 20:03:42
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

> [...]
    > dowiedziałem się o tym właśnie feralnego 31 XII 2002(wyobraxcie sobie
    > Sylwester). a więc 1 I 2003 już nie pracowałem. Czy ten "szef" mógł tak

    Oczywiście.

    >Czy nie powiniene zostać powiadomiony choć tydzień wcześniej??

    Nie. Wiedziałeś o tym od 1X2002. Skoro nie dowiadywałes się wcześniej, czy
    dostaniesz nową umowę, to możesz mieć pretensje tylko do siebie. Skoro nie
    pytałes to może szef uznał, że Ci nie zależy na dalszej pracy.

    > Jeśłi powinienem to, czy teraz mam jakąś szansę na zadośćuczynienie?

    Zadośćuczynienie za co? Umowa była wszak na 3 miesiące.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 5. Data: 2003-06-30 20:08:34
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    ok, dzięki , to pod wpływem zmian wchodzących od 1 VII (dwa tygodnie
    wczesniej trza powiadomić)

  • 6. Data: 2003-06-30 21:02:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 22:08:34 +0200, "Jan Nowak"
    <c...@p...fm> zakodował:

    >zmian wchodzących od 1 VII (dwa tygodnie
    >wczesniej trza powiadomić)

    A gdzie to wyczytałeś??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-06-30 21:11:02
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    GW z 23 VI

  • 8. Data: 2003-06-30 21:59:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 23:11:02 +0200, "Jan Nowak"
    <c...@p...fm> zakodował:

    >GW z 23 VI

    A dokładniej? Bo nie mogę znaleźć.

    --