PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak tu ogłosze ze szukam ludzi do pracy?

  • 1. Data: 2003-06-30 19:39:29
    Temat: Jak tu ogłosze ze szukam ludzi do pracy?
    Od: "Andrew" <r...@t...pl>

    To bedzie niezgodne z ideą grupy?
    Pozdrawiam
    Andrew

  • 2. Data: 2003-06-30 19:59:20
    Temat: Re: Jak tu ogłosze ze szukam ludzi do pracy?
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Andrew" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bdq3c3$2ci$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To bedzie niezgodne z ideą grupy?
    > Pozdrawiam
    > Andrew
    >
    > pewnie będzie niezgodne z ideą. A jesli ktoś znajdzie pracę dzięki Tobie
    to będzie dobrze czy źle?
    Reguły są po to żeby je........
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-06-30 20:02:31
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 21:39:29 +0200, "Andrew" <r...@t...pl>
    zakodował:

    >To bedzie niezgodne z ideą grupy?

    Od tego masz pl.praca.oferowana

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-06-30 20:08:01
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Od tego masz pl.praca.oferowana

    Ehhh... nadawalbys sie na sedziego albo policjanta :-)

    FX

  • 5. Data: 2003-06-30 20:10:47
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > To bedzie niezgodne z ideą grupy?

    Nie przejmuj sie - dzialasz pro publico bono wiec ksiadz Cie rozgrzeszy.

    A tak powaznie - jesli to powazna oferta to chyba nikt
    nie bedzie mial Ci za zle. Ale i tak pewnie wszystkie
    osoby ktore to tutaj przeczytaja - subskrybuja rowniez
    pl.praca.oferowana wiec efekt bedzie podobny.

    FX

  • 6. Data: 2003-07-01 10:08:17
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    daaaaaaaaaa........idź lepiej na pl.praca.oferowana

    $2ci$...@a...news.tpi.pl...

  • 7. Data: 2003-07-01 19:03:14
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    30 cze 2003 na <pl.praca.dyskusje> po głębokich przemyśleniach,
    "Andrew" <r...@t...pl> napisał(a):

    > To bedzie niezgodne z ideą grupy?

    A oprócz tego możesz być niepoważnie potraktowany. Nawet jeśli
    później osoba potencjalnie zainteresowana twoją ofertą, przeczyta twoje
    ogłoszenie na pl.praca.oferowana pomyśli: "Ach, to ten idiota, nie
    umiejący zrozumieć znaczenia słowa: dyskusje".

    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 8. Data: 2003-07-01 19:50:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 1 Jul 2003 19:03:14 GMT, Doktor Burski
    <q...@b...cy[ROT13}> zakodował:

    > A oprócz tego możesz być niepoważnie potraktowany. Nawet jeśli

    Fakt, ja na darmowe adresy oferujących pracę nigdy nie odpisywałem -
    to nie wygląda poważnie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2003-07-01 20:02:19
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Fakt, ja na darmowe adresy oferujących pracę nigdy nie odpisywałem -
    > to nie wygląda poważnie.

    HeHe :-)
    A ja np. nie wysylam z firmowego konta bo potem dostaje na nie
    mase spamu.
    Do wysylania na praca.oferowane uzywamy w firmie kont darmowych.

    FX

  • 10. Data: 2003-07-01 20:50:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 1 Jul 2003 22:02:19 +0200, "FX"
    <f...@p...onet.pl> zakodował:

    >A ja np. nie wysylam z firmowego konta bo potem dostaje na nie
    >mase spamu.

    Przecież wysyłając posty na grupę nie wysyłasz ich z konta pocztowego.
    A adres do odpowiedzi można podać w formie niejawnej - tak jak np. ja
    podaję (przy okazji przy rekrutacji na odpowiednie stanowisko byłoby
    drobnym testem na inteligencję)

    >Do wysylania na praca.oferowane uzywamy w firmie kont darmowych.

    To na mnie nie liczcie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775