PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co myślicie o irydologach ?

  • 11. Data: 2005-06-10 14:39:58
    Temat: Re: Co myślicie o irydologach ?
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Fri, 10 Jun 2005 11:33:46 +0200, stokrotka <p...@o...pl>
    napisał:

    > Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    > Pomyliłam grupy, ale tu się dowiedziałam więcej niż na
    > grupie nauki ścisłe / medycyna.

    Bo tam to zdecydowanie NTG, a tu, no cóż, pożartować czasem można.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 12. Data: 2005-06-10 14:56:23
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    T.Omasz napisał(a):

    > Dnia Fri, 10 Jun 2005 11:33:46 +0200, stokrotka

    > Bo tam to zdecydowanie NTG, a tu, no cóż, pożartować czasem można.

    I z inteligentnymi wymienić poglądy. :-)

  • 13. Data: 2005-06-13 23:29:09
    Od: "Paweł T." <d...@c...pl>

    Użytkownik "ve" <v...@v...vwed> napisał >
    > Suma summarum.. cos w tym musi byc, tzn w oczach.. i mysle, ze czasem
    > mozna cos wyczytac, jednak prosze tego nie traktowac jako glowne zrodlo
    > wiedzy do dalszego leczenia...

    No np matce mojej dziewczyny powiedzial irydolog po kilku sekundach ze ma
    cos z pecherzykiem zolciowym. POszla na USG i kamien znalezli. WIec cos w
    tym jest ale tylko jesli wykonuja to fachowcy a nie obywatele Azji na co
    drugim stoisku podczas jarmarku dominikanskiego w Gdansku :D

    Pawel T.