PracaGrupypl.praca.dyskusje › RE: ile za lekcje rosyjskiego

  • 1. Data: 2002-11-06 08:00:34
    Temat: RE: ile za lekcje rosyjskiego
    Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION)

    mysle, ze ok. 35PLN byloby uczciwa cena

    s...@c...pl
    s...@o...pl
    s...@d...ids.pl
    ----------------------------------
    i am your deathstar :: blow me away

  • 2. Data: 2002-11-07 20:54:48
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Główny bohater (w tej roli RECEPTION <r...@g...faurecia.com>)
    rzekł:921A354C1E4AD611897F000629559155ACB999@bur-gro
    -02.gro.pl.bf...

    > mysle, ze ok. 35PLN byloby uczciwa cena

    moja znajoma (Rosjanka, z wyksztalceniem filologicznym i praktyka w
    szkole) tyle wlasnie brala. W Warszawie.

    --
    Katia
    http://lwow.host.sk