PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co dalej robic ?

  • 1. Data: 2003-05-06 17:53:33
    Temat: Co dalej robic ?
    Od: Robert Kula <r...@f...de>

    Grupowicze doradzcie!

    Nie wiem czy pamietacie, ale w Styczniu tego roku, stalem przed
    dylematem i prosilem was o rade. Chodzilo o to, ze mialem ofere pracy w
    dziale marketingu jak rowniez mialem mozliwosc wyjazdu na stypendium
    zaganiczne do Niemiec. Jednoglosnie orzekliscie zeby jechac - wiec tak
    zrobilem.
    Jestem tutaj w Bielefeldzie, szkole swoje jezyki, poznaje nowych ludzi
    i jestem naprawde zadowolony, warto bylo.

    Jednak ostatnio pojawila sie mozliwosc abym zostal tu na jeszcze jeden
    semestr.
    I tu wlasnie bym sie chcial poradzic, czy jest sens siedziec tu jeszcze
    kolejne pol roku czy moze lepiej wracac, juz do kraju i tam szukac
    jakiejs posadki. Mam praktycznie 25 lat, koncze drugi fakultet, znam w
    miare dobrze dwa jezyki obce wiec wartalo by wrescie znalezc jakas
    sensowna prace w Polsce i zarabiac w koncu na ten ZUS ;).

    Co robic ? Siedziec tu dalej - jesli tak czy bedzie to mialo jakis
    pozytywne znaczenie dla mojego przyszlego pracodawcy?
    Czy moze wracac do naszej polskiej szarej zeczywistosci u usilowac
    zdobyc wreszcie u nas jakies doswiadczenie zawodowe ?

    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2003-05-06 18:09:57
    Temat: Re: Co dalej robic ?
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > Jednak ostatnio pojawila sie mozliwosc abym zostal tu na jeszcze jeden
    > semestr.

    Jesli mozesz tam zyc normalnie :-) to zostan i ucz sie. Do pracy jeszcze
    zdazysz! Masz d-o-p-i-e-r-o 25 lat.
    pozdrawiam! zycze powodzenia!
    zbisa

  • 3. Data: 2003-05-06 18:16:16
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Robert Kula" <r...@f...de> wrote in message

    > Co robic ? Siedziec tu dalej - jesli tak czy bedzie to mialo jakis
    > pozytywne znaczenie dla mojego przyszlego pracodawcy?

    Mamy zbyt malo informacji, by podjac za Ciebie decyzje, natomiast chetnie
    wypowiemy sie na temat koloru tapet w sypialni tudziez sugerowanego rozmiaru
    buta. Chyba, ze jednak masz w tych sprawach wyrobione zdanie.

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2003-05-06 18:18:12
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Robert Kula <r...@f...de> wrote in news:3eb7f69d$1_2
    @news.uni-bielefeld.de:

    /ciach.../

> [...]
    > Czy moze wracac do naszej polskiej szarej zeczywistosci u usilowac
    > zdobyc wreszcie u nas jakies doswiadczenie zawodowe ?

    Moim zdaniem - spedzenie tam jeszcze pol roku bedzie optymalne. Rok za granica to juz

    cos. Odnosze wrazenie, ze nasz rynek pracy powoli zaczyna sie poprawiac ...a za pol
    roku powinno byc sporo lepiej. Moja pelna rana brzmi wiec : jeszcze siedz i z
    kilkumiesiecznym wtyprzedzeniem zacznij sie juz rozgladac za praca.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-05-06 18:52:08
    Od: <p...@g...pl>

    "Robert Kula" <r...@f...de> wrote in message
    > Grupowicze doradzcie!

    Siedziec i nie wracac.
    Albo wrócic jako szef odzialu niemieckiej firmy w Polsce.

  • 6. Data: 2003-05-06 20:22:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 06 May 2003 19:53:33 +0200, Robert Kula
    <r...@f...de> zakodował:

    >Co robic ? Siedziec tu dalej - jesli tak czy bedzie to mialo jakis

    Sorry, ale to Twoje życie, Twoja decyzja i Twoja odpowiedzialność.

    To Ty musisz zdecydować CZY i kiedy wracać do Polski. Tylko Ty znasz
    wszystkie newanse osobiste i zawodowe. Tylko Ty znasz swoje odczucia i
    tęsknoty. Wiesz, CZY i czego możesz się jeszcze nauczyć tam gdzie
    jesteś i jakie to ma znaczenie zarówno dla Ciebie jak i dla
    potencjalnych pracodawców.

    Jeżeli pytasz o sytuację na rynku pracy - poczytaj statystyki i forum.
    Perspektywy - poczytaj pl.soc.paranauki

    Wszelkie rady które możesz otrzymać są jedynie intuicyjne. Może,
    jeżeli napiszesz książkę o tym co i jak, czego szukasz w życiu i co
    znajdujesz tam gdzie jesteś, to na podstawie tych info MOŻE ktoś byłby
    Ci w stanie uzielić sensownej rady.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-05-07 12:14:14
    Od: "." <h...@p...onet.pl>

    > Siedziec i nie wracac.
    > Albo wrócic jako szef odzialu niemieckiej firmy w Polsce.

    niemcy co juz mieli zainwestowac to zainwestowali w polsce
    zreszta takie marzenia ma kazdy w podobnych do ciebie warunkach
    mialem podobny dylemat
    jak ci dobrze w DE to posiedz jeszcze troche
    jak w polsce cos drgnie to tysiace takich jak ty beda wracac do polski