PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo dalej robic ? › Re: Co dalej robic ?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co dalej robic ?
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 6 May 2003 20:18:12 +0200

    Robert Kula <r...@f...de> wrote in news:3eb7f69d$1_2
    @news.uni-bielefeld.de:

    /ciach.../

    > Co robic ? Siedziec tu dalej - jesli tak czy bedzie to mialo jakis
    > pozytywne znaczenie dla mojego przyszlego pracodawcy?
    > Czy moze wracac do naszej polskiej szarej zeczywistosci u usilowac
    > zdobyc wreszcie u nas jakies doswiadczenie zawodowe ?

    Moim zdaniem - spedzenie tam jeszcze pol roku bedzie optymalne. Rok za granica to juz

    cos. Odnosze wrazenie, ze nasz rynek pracy powoli zaczyna sie poprawiac ...a za pol
    roku powinno byc sporo lepiej. Moja pelna rana brzmi wiec : jeszcze siedz i z
    kilkumiesiecznym wtyprzedzeniem zacznij sie juz rozgladac za praca.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.