PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo dalej robic ? › Co dalej robic ?
  • Date: Tue, 06 May 2003 19:53:33 +0200
    From: Robert Kula <r...@f...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co dalej robic ?

    Grupowicze doradzcie!

    Nie wiem czy pamietacie, ale w Styczniu tego roku, stalem przed
    dylematem i prosilem was o rade. Chodzilo o to, ze mialem ofere pracy w
    dziale marketingu jak rowniez mialem mozliwosc wyjazdu na stypendium
    zaganiczne do Niemiec. Jednoglosnie orzekliscie zeby jechac - wiec tak
    zrobilem.
    Jestem tutaj w Bielefeldzie, szkole swoje jezyki, poznaje nowych ludzi
    i jestem naprawde zadowolony, warto bylo.

    Jednak ostatnio pojawila sie mozliwosc abym zostal tu na jeszcze jeden
    semestr.
    I tu wlasnie bym sie chcial poradzic, czy jest sens siedziec tu jeszcze
    kolejne pol roku czy moze lepiej wracac, juz do kraju i tam szukac
    jakiejs posadki. Mam praktycznie 25 lat, koncze drugi fakultet, znam w
    miare dobrze dwa jezyki obce wiec wartalo by wrescie znalezc jakas
    sensowna prace w Polsce i zarabiac w koncu na ten ZUS ;).

    Co robic ? Siedziec tu dalej - jesli tak czy bedzie to mialo jakis
    pozytywne znaczenie dla mojego przyszlego pracodawcy?
    Czy moze wracac do naszej polskiej szarej zeczywistosci u usilowac
    zdobyc wreszcie u nas jakies doswiadczenie zawodowe ?

    Pozdrawiam

    Robert