PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!

  • 1. Data: 2003-05-06 17:47:50
    Temat: PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Od: "Paweł Hordyński" <n...@i...pl>

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy
    jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku?
    Czy chciałbyś pracować w domu, aby poświęcać więcej czasu swojej
    rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi
    wątpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym?
    JA TEŻ!!! To dlatego stałem się Pracownikiem Emailowym. Prowadzę cały
    interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę
    wykonywać całą moją pracę w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu,
    według mojego rozkładu. Potencjalnie możesz zarobić 500 do 1.500 zł w
    niepełnym wymiarze czasu lub 2.000 - 5.000 w pełnym wymiarze czasu!!
    Zapewnione pełne przeszkolenie on-line. Nie potrzeba żadnych płatności
    gotówkowych z góry. Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z
    dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku
    twego przyszłego życia! W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj
    się, m...@p...fm podając PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL w wierszu
    tematu

  • 2. Data: 2003-05-06 18:25:45
    Temat: Re: PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    A świstak siedzi...

  • 3. Data: 2003-05-06 18:40:54
    Od: "Lupin" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał
    > A świstak siedzi...

    Tamtego może też kiedyś zamkną :->

  • 4. Data: 2003-05-06 20:24:08
    Od: "Mik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał
    > A świstak siedzi...

    Kilka dni temu wymieniłem z tym dzieciakiem parę maili
    - udawałem niby jelenia, który jest tym zainteresowany.
    Na żadne pytanie nie był w stanie po ludzku odpowiedzieć,
    tylko ciągle wysyłał coraz to nowe śmieci.
    Jak już się skapnął, że wiem że to jedna wielka ściema, to
    w ostatnim mailu otwarcie przyznał, że to piramidka
    i na końcu tekst "Jak pan nie chce robić piramidki to nie. Trudno".
    Normalnie padłem.

    Zastanawiam się tylko czy takie gnoje coś naprawdę na tym zarabiają.

    pzdr

    mik

  • 5. Data: 2003-05-07 05:48:29
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 May 2003 22:24:08 +0200, Mik wrote:
    > Zastanawiam się tylko czy takie gnoje coś naprawdę na tym zarabiają.

    Ja mysle, ze to dzieci, jak sam napisales, wiec moze oni naprawde wierza w
    to, ze mozna na tym zarobic w dodatku nic nie robiac.
    Tobi

  • 6. Data: 2003-05-07 06:32:48
    Od: t...@w...pdi.net

    Mik <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Zastanawiam się tylko czy takie gnoje coś naprawdę na tym zarabiają.

    Jezeli jest na gorze piramidki (ostatnio popularny jest "handel"
    programem21) to ma szanse cos z tego wyrwac a moze nawet jego ofiary
    pierwszego rzedu. Niestety, pomijajac male szanse zarobku efektem tego typu
    pasozytnictwa sa smiecacy po Internecie ludzie.

    > pzdr
    > mik

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 7. Data: 2003-05-07 08:56:19
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lupin" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Tamtego może też kiedyś zamkną :->

    Lepszym rozwiazaniem jest praktyka najlepiej bardzo dluga w kamieniolomach -
    to uczy szacunku do pracy, prostuje kregoslup oraz zmienia poglady na
    rzeczywistosc i ma wplyw na propozycje dotyczace pracy np jako PRACOWNIK DO
    OBSŁUGI EMAIL
    pzdrwm;
    Krzysztof Szm