PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Millennium- Wasze opinie

  • 1. Data: 2004-04-07 08:16:04
    Temat: praca w Millennium- Wasze opinie
    Od: "darek" <d...@w...pl>

    Witam! Mam szansę podjąć pracę w tym banku na stanowisku asystenta w
    oddziale det.. Proszę jednak o opinie osoby które pracują lub pracowały w
    tym banku. Chodzi ogólnie o atmosferę, traktowanie pracowników, sposób oceny
    itd....Pozdr. Magda

  • 2. Data: 2004-04-07 11:18:56
    Temat: Re: praca w Millennium- Wasze opinie
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    z tego co wiem od kolegi

    psie pieniądze
    nikłe szanse na awans
    itd, itp

    przecież to bank, a jak nie masz na wizytówce "dyrektor" to jedziesz na
    pensji bliskiej pensji z McDonalda

  • 3. Data: 2004-04-07 12:38:38
    Od: "darek" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Polar" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nikłe szanse na awans
    > itd, itp
    >
    > przecież to bank, a jak nie masz na wizytówce "dyrektor" to jedziesz na

    Ze psie pieniądze to już wiem, dlatego waham się. Inna sprawa, ze wszędzie
    dają takie albo jeszcze mniejsze.

  • 4. Data: 2004-04-08 00:18:23
    Od: "Jakub Wysocki" <j...@u...o2.pl>

    > Ze psie pieniądze to już wiem, dlatego waham się. Inna sprawa, ze
    wszędzie
    > dają takie albo jeszcze mniejsze.

    tez mam takie wrazenie :( Ale zawsze to dobrze w CV wyglada, mozna miec
    nadzieje,
    ze po kilku latach wykonywania p o w a z n e j pracy za psie pieniadze
    sytuacja w koncu sie
    zmieni i ktos doceni nasze doswiadczenie. Dlatego pracuje w PL za 1k i
    zdobywam doswiadczenie,
    zamiast nalewac piwo w UK np za 6 razy wiecej ;)