PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża, pracodawca, a zwrot kosztów oddelegowania...

  • 1. Data: 2005-06-24 19:54:08
    Temat: Ciąża, pracodawca, a zwrot kosztów oddelegowania...
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Mój problem to delegowanie mnie z siedziby firmy w Warszawie, w której
    pracuję do centrali firmy również w Warszawie.
    Gdy pracodawca postanowił mnie po 4 godzinach pracy przy komputerze (5 mc
    ciąży) delegować do centrali firmy, gdzie ponoć mają dla mnie zajęcie na
    kolejnych kilka godzin nie przy komputerze tak, abym pracowała codziennie
    8h, to czy w związku z tym, iż będę codziennie wydawała 2,40 zł na przejazd
    tramwajem pracodawca jest winien pokryć mi koszty przejazdów? Czy jest to
    uwzględnione w przepisach??

    Serdecznie proszę o odpowiedź i wszelkie opinie, może doświadczenia ...

    P.S. Oczywiście wiem, że mogę odmówić opuszczania miejsca pracy, które mam
    uwzględnione w umowie, bo takie prawo ma ciężarna, jednak nie o to chodzi.
    Mam na mysli tylko i wyłącznie kwestie pokrycia kosztu dojazdu z miejsca A
    do msca B.